eliteploeg schreef:en ik blijf ook nog een jaartje dutje![]()
Finale MCLB Quadcross Pamel
Re: pamel
-
flyingquad
- Easy Quadrider

- Berichten: 205
- Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45
ik denk dat het probleem dan wel niet aan aan yamaha ligt deze keer.No Limit YFZ schreef:Yamaha moet toch dringend eens treffelijke achterbruggen beginnen bouwen... Iedereen (ook ik) dacht dat ze met 2006 model probleem opgelost zouden hebben, niet dus...
Wel wil ik opmerken dat breuk in achterbrug nogal vaak het gevolg is van vering die doorslaat. Op dat moment krijgt achterbrug het zo hard te verduren dat volgens mij geen enkele achterbrug bestand is.
.
maar wel aan de andere veren he welke het ook mogen zijn.
ik had last met men 2005die orginele vering slaat ook door bij harde sprongen.
dit jaar 2006 staat helemaal open gedraait onder en boven en slaat niet door.
nu het kampioenschap gedaan was in lille (clubcross) had ik me al een tijdje voorgenomen
om in lille de (aftrap 24m) tafel te nemen. voor solo's al een gedurft sprongentje na zaterdag wat te oefenen.
en nog een metertje te kort kwam. heb ik me moed in gepraat zondag eerste reeks heb ik hem elke ronde in één keer gesprongen omdat die toen nog mooi lag.filmpje volgt nog ma kan nog effe duren.
cameraman doet lange dagen nu.
voor diegene dat denken dat het een simpel bergske is vraag aan
yamaha king,dutje,flymans hoe die tafel is zij kennen hem. zelfs leden van dqt.
achterbrug is goed teminste met de orginele vering dit jaar.
als je er vering ondersteekt die doorslaat moet je niet mekkeren dat hij doorscheurd.
dat is mijn mening.niet slecht bedoelt.
-
flyingquad
- Easy Quadrider

- Berichten: 205
- Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45
als de veren goed zijn kan het wel leuk zijn
[/quote]
orginele achtervering en staat op zen zachtst.
kzou het graag nog quadpiloten zien doen. heb mezelf
al wel op de film gezien maar een ander in het echt zou ook leuk zijn.
zondag 8oktober met de verkiezingen ga ik er nog eens voor
als ik daartegen nog evenveel praat heb als nu.
orginele achtervering en staat op zen zachtst.
kzou het graag nog quadpiloten zien doen. heb mezelf
al wel op de film gezien maar een ander in het echt zou ook leuk zijn.
zondag 8oktober met de verkiezingen ga ik er nog eens voor
als ik daartegen nog evenveel praat heb als nu.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Hofmans kon niet echt lachen met je reactie hier, hij beweert dit niet gezegd te hebben en zegt zelfs dat hij jou niet kent. Bel of mail hem misschien eens.Frank MB schreef:6de tijd? in de laatste 4 uur? Ik hoorde van Hofmans dat bijna alleen hij gereden had omdat Ingo was afgehaakt, Brems kon niet meer en Jan die kon het ook niet meer aan en kwam ook snel binnen, dus Er klopt volgens mij weinig van je hele verhaaltje.No Limit YFZ schreef:Hofmans rijdt met sponsoring van Heli motors dus zou daar wel eens kunnen getuned zijn. In PDV rijdt hij wel zesde tijd met Jan op een standaard CRF. Dus zo veel verschil gaat het ook niet meer maken zeker?
Vooraleer Jan zegt dat hij het niet meer aan kan gaat het toch nog stukje zwaarder moeten zijn hoor. Als ik zie wat hij in Berck presteert in die zware zandbak...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Och moest je het zonodig doorpraten, en ik zei wat Tony Hofmans zei. En als hij me niet kent so be it, kan ik niet mee zitten.No Limit YFZ schreef:Hofmans kon niet echt lachen met je reactie hier, hij beweert dit niet gezegd te hebben en zegt zelfs dat hij jou niet kent. Bel of mail hem misschien eens.Frank MB schreef:6de tijd? in de laatste 4 uur? Ik hoorde van Hofmans dat bijna alleen hij gereden had omdat Ingo was afgehaakt, Brems kon niet meer en Jan die kon het ook niet meer aan en kwam ook snel binnen, dus Er klopt volgens mij weinig van je hele verhaaltje.No Limit YFZ schreef:Hofmans rijdt met sponsoring van Heli motors dus zou daar wel eens kunnen getuned zijn. In PDV rijdt hij wel zesde tijd met Jan op een standaard CRF. Dus zo veel verschil gaat het ook niet meer maken zeker?
Vooraleer Jan zegt dat hij het niet meer aan kan gaat het toch nog stukje zwaarder moeten zijn hoor. Als ik zie wat hij in Berck presteert in die zware zandbak...
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Hofmans heeft het zelf gelezen en Jan erover aangesproken.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ow leuk, hij maakte zeker ook zo'n opmerking over mij die hier laatst stond. Dat ging ook over een wedstrijd waarbij niemand wist wie het was. Ik kan daar echt niet mee zitten daar ben ik veel te nuchter voor om daar mijn energie in te steken. Nu kan ik nog meer nare dingen gaan zeggen maar dat heeft geen zin want dan heb ik het gedaan en blabla. dus suc6 nolimit met alles heNo Limit YFZ schreef:Hofmans heeft het zelf gelezen en Jan erover aangesproken.
-
doubletracing
- Quadracer

- Berichten: 1129
- Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
- Locatie: atvland
orginele achtervering en staat op zen zachtst.flyingquad schreef:als de veren goed zijn kan het wel leuk zijn
kzou het graag nog quadpiloten zien doen. heb mezelf
al wel op de film gezien maar een ander in het echt zou ook leuk zijn.
zondag 8oktober met de verkiezingen ga ik er nog eens voor
als ik daartegen nog evenveel praat heb als nu.[/quote]
is er op 8 oktober een clubcross of vrije training? die tafel is echt ni normaal da klopt!
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
-
flyingquad
- Easy Quadrider

- Berichten: 205
- Lid geworden op: vr 06 jan, 2006 19:45
ik ben voor een standaard klasse
dit is volgens mij de oplossing voor lege startvelden
het verschil is te groot aan het worden
als je met een vrij standaard quad wedstrijden gaat rijden, ben je er zeker van dat je niet met een beker naar huis gaat
dus is de motivatie een stuk minder om wel wedstrijden te gaan rijden
als je een standaard klasse naast en pro-klasse hebt kan je ook nog groeien
en er kan niet worden gezegt dat het aan de quad ligt
dit is volgens mij de oplossing voor lege startvelden
het verschil is te groot aan het worden
als je met een vrij standaard quad wedstrijden gaat rijden, ben je er zeker van dat je niet met een beker naar huis gaat
dus is de motivatie een stuk minder om wel wedstrijden te gaan rijden
als je een standaard klasse naast en pro-klasse hebt kan je ook nog groeien
en er kan niet worden gezegt dat het aan de quad ligt
never drive faster then your angel can fly

