Nieuw GasGas 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Nieuw GasGas 450

Bericht door brumm »

Zag in ATV sport de nieuwe gasgas 450 staan. Had begrepen dat deze eind dit jaar of begin volgend jaar te krijgen is.

Schijnt helemaal super te zijn, prijs zou ook meevallen. Heeft iemand hier al wat meer foto's van.

Lijkt mij een betere keuze dan LTR 450 + dat deze af fabriek met kenteken/coc komt.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Re: Nieuw GasGas 450

Bericht door Frank MB »

brumm schreef:Zag in ATV sport de nieuwe gasgas 450 staan. Had begrepen dat deze eind dit jaar of begin volgend jaar te krijgen is.

Schijnt helemaal super te zijn, prijs zou ook meevallen. Heeft iemand hier al wat meer foto's van.

Lijkt mij een betere keuze dan LTR 450 + dat deze af fabriek met kenteken/coc komt.
Warnia rijd nu al met de nieuwe gasgas, komt nu met yfz plastic, ziet er goed uit :wink:
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

foto? :honger: :honger: :honger:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

SlOoT schreef:foto? :honger: :honger: :honger:
ja die wil ik ook wel is zien! :mrgreen:
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Afbeelding
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

na-apers :duimlaag:
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

Frank MB schreef:Afbeelding
lol, een een rijdende eenwiel stoppie :mrgreen:
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Blasty schreef:na-apers :duimlaag:
Frame is totaal anders en het blok ook, ik vind het niet echt na apers maar wel mooi.
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door brumm »

Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

zeer mooi model maar behalve die lamp in het midden is afschuwelijk! Doet me denken aan zulken chinesen brol.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Warnia reed gisteren in Loon op een YFZ (uitgevallen trouwens). De "GasGas" quad waarmee hij anders rijdt is in feite een JSL frame (franse constructeur), met voor de rest allemaal Yamaha onderdelen, enkel met GasGas motor in.

Polisport maakt trouwens de plastic al voor de nieuwe GasGas dus moet volop in productie zijn. Ik zou me echter niet riskeren aan eerstjaars GasGas. Met de vorige reeks waren niet anders dan problemen, zelfs na paar jaar nog, zowel motorisch als met frame. Afwachten is de boodschap dus !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

Als de informatie die ik gekregen heb klopt zal er vanaf december een machine in België beschikbaar zijn.

Er is inderdaad vanalles aan de quad veranderd tov de vroegere modellen.(zowat alles is anders eigenlijk)

Hopelijk hebben ze in de fabriek deze keer wat beter hun huiswerk gemaakt en komen ze nu op de markt met een beter produkt dan wat ze voorheen hadden!

Ik ga in elk geval proberen om met een paar klanten de quad te gaan testen. (als we daar de kans toe krijgen welteverstaan)

Op papier ziet het er in elk geval weer veelbelovend uit, de toekomst zal moeten uitwijzen of het papier weer eens te gewillig is geweest.

Ik heb in elk geval de buik vol van de gasgasproblemen.

Het wordt stilaan tijd dat gasgas eens iets voor de dealer doet ipv omgekeerd!
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Hier in nederland hebben we toch een zeer goede gasgas importeur die alles voor je kan regelen. Ik denk toch zeker dat de gasgas een goede machine is, Frame is honda copie en het blok loopt toch ook heel hard aan de resultaten van Warnia te zien.
Blasty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Blasty »

Frank MB schreef:
Blasty schreef:na-apers :duimlaag:
Frame is totaal anders en het blok ook, ik vind het niet echt na apers maar wel mooi.
oke maar ik vind et jammer datze dan niet effe de tijd nemen voor plastiek te ontwerpen, ik vond de gasgas'sen niet lelijk
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

@Frank: Hoeveel viertakt quads heeft Oerlemans in de competitie lopen? Dat Oerlemans z'n klanten en/of dealers beter behandelt zal ik niet tegenspreken, want een slechtere behandeling als bij onze Belgische importeur is nagenoeg onmogelijk denk ik...

Wat de motor van Warnia betreft,..., ik ben er nog niet zo zeker van dat dat blok effectief loopt als een speer (vraag dat maar eens aan Swatten) , Warnia is volgens mij gewoon een heel goede piloot!(en de machine waarmee die rijdt heeft trouwens niet veel meer van een gasgas)

By the way, is Warnia vorige zondag in Loon niet uitgevallen met z'n gasgas?(was trouwens de enige gasgas ook denk ik)

Anyway, hopelijk brengt de toekomst betere perspectieven voor de die hard gasgas fans onder ons!
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
Plaats reactie