Welke uitlaat voor raptor 350
Welke uitlaat voor raptor 350
Hello,
Ik ga mij een nieuwe demper kopen voor mijn raptor 350. Ik heb een dynojet kit en nu zou ik graag weten met welke demper ik het meest vermogen winst zou krijgen. Voor optimaal gebruikt zou ik dan ook best een nieuwe voorbocht steken of maakt dit niet zo veel verschil uit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.
Ik ga mij een nieuwe demper kopen voor mijn raptor 350. Ik heb een dynojet kit en nu zou ik graag weten met welke demper ik het meest vermogen winst zou krijgen. Voor optimaal gebruikt zou ik dan ook best een nieuwe voorbocht steken of maakt dit niet zo veel verschil uit.
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.
‰ Quad racing team
In dempers heb je zeer veel keuze het is gewoon te zien hoeveel je ervoor wilt geven. Als je echt voor de top wilt gaag Yoshimura maar anders steken er veel een fp of rino onder die 350
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
De yamaha dealer bij ons in de buurt raadt "Akrapovic" of "Leovince" aan...De demper van "Leovince" voor een raptor 350 zou volgens hem rond de € 370 zitten...Met een voorbocht erbij weet ik niet, ook het extra effect ken ik niet...
Dus aan allen: welk beetje extra geeft de voorbocht nog?
Dus aan allen: welk beetje extra geeft de voorbocht nog?
Laatst gewijzigd door FUBAR op za 09 dec, 2006 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Akrapovic en yoshimura liggen op ongeveer dezelfde lijn. allebei top kwaliteit
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Expert
- Contacteer:
man man... waarom altijd die grote namen... die prullen blutsen gelijik niks... dit is een merk dat gemaakt wordt voor competitie doeleinden...Sebastien schreef:Akrapovic en yoshimura liggen op ongeveer dezelfde lijn. allebei top kwaliteit
voorbocht veranderen en demper,anders ga je weinig winst hebben.
Ik stel een doma met brede bocht voor...
greetz
-
- Quad Expert
- Contacteer:
doma is zeker goed
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quadfanaat
zonder hier mensen op men kap te willen krijgen wil ik toch even kwijt dat die kriegers nogal eens makkelijk durven af te scheuren naar het schijnt. Zelf nog niet gezien maar wel al veer gehoord. Zeg niet dat het een slechte uitlaat is. Heb ervaring met DAM en FP en nog nooit problemen bij deze gehad.
White SUZUKI Z400 2006
Ik had op m'n Warrior een volledige FP lijn zitten (plus nog wat prullen) en dat marcheerde heel goed!
Heb eerst met enkel de demper gereden & het verschil met de voorbocht erbij was idd goed merkbaar.
Nog een voordeel is dat je er voor nog geen €500 vanaf bent en indien er toch iets moest aan schelen je je uitlaat geen 5 weken kwijt bent!
Heb eerst met enkel de demper gereden & het verschil met de voorbocht erbij was idd goed merkbaar.
Nog een voordeel is dat je er voor nog geen €500 vanaf bent en indien er toch iets moest aan schelen je je uitlaat geen 5 weken kwijt bent!
-
- Quadracer
-
- Quadrunner
- Contacteer: