Misschien dat de T-shirt rijders eindelijk eens hun lesje leren.
Want hoe voorzichtig jullie ook mogen zijn als er iemand voor je inrijdt
en ge gaat over de motorkap het asvalt op tegen 80 per uur...

het hoeft niet steeds de motorrijder te zijn die te snel rijdt hoor... je kan je niet goed genoeg beschermen als je dezer dagen de straat opgaat... fotos zijn inderdaad overdreven, maar zijn wel aanstootgevendbrutus32 schreef:beetje overdreven he gasten![]()
die beelden zijn van zware ongevallen aan grote snelheidzoals deze gewonden wss., lijkt me sterk dat het quadters zijn
dergelijke verwondingen zijn van veel te rap te rijden
die 2e foto slaat nergens op als je de laars erbij denkt want dan is het been kapot BOVEN de laars
heeft op mij evenveel effect als die foto's op de sigaretten, doe gewoon een pot op en handschoenen
maar wees zeker dat GEEN ENKEL paar botten/handschoenen de wonden op de foto konden verhinderen !
better safe than sorry inderdaad

raptorke660 schreef:oke ik vind dit goed dat dit getoont word
maar denk je nu echt dat iemand zich daardoor gaat aanpassen
en zich beschermkleding gaat aandoen
is juist het zelfde als de rokers die stoppen toch ook niet wanneer ze
beelden van hun longen te zien krijgen

nee inderdaad ma ik vind dan ook dat ge met van die mensen geen compassie moet hebben.raptorke660 schreef:oke ik vind dit goed dat dit getoont word
maar denk je nu echt dat iemand zich daardoor gaat aanpassen
en zich beschermkleding gaat aandoen
is juist het zelfde als de rokers die stoppen toch ook niet wanneer ze
beelden van hun longen te zien krijgen

maakt nu niet echt uit vanwaar die fotos komen, ik kan je er nog vele geven die vanuit een motorongeluk komen... het gaat er om dat de verwondingen even erg kunnen zijn met fatale afloop.KrisZ400 schreef:Dit zijn geen foto's van motor of quadongelukken hoor! Die komen uit de voorstelling van dokter Luc Beaucourt, en zijn enkel van weekendongevallen met auto's en meestal nog van personen die gedronken hebben.