Rij een weg op waar je 80 km/h mag en ik reed ongeveer 70 (was nog beetje warmrijden).
Vrouw douwt direct auto voor me dus remmen was niet meer mogelijk. Ik en me broertje lagen 50 meter verderop zei de poltie. Quad achter me tegen een boom.
Auto was de voorbumper kwijt en een gat in de velg. Vrouw draaide zelfs nog over de middel lijn de weg op dus ontwijken was ook al onmogelijk. Dit probeerde ik nog wel maar redde het niet.
Volgende dag ging ik nog kijken en kwam die vrouw naar buiten en zei ja gister kon ik niet komen was in shock en 2 kinderen zaten achterin en waren ook in paniek. Ze zei dat ze met haar kinderen bezig was of ze nog een jas moesten en draaide de weg op zonder te kijken. Of ze dit tegen de politie heeft gezegd weet ik niet.
Moet verder nog alles horen van de politie en verzekering. Ik schaafwond op me boven been en lichte kneusingen. Broertje had arm op 2 plekken gebroken en super grote schaafwond over heel ze billen en arm.
Droegen beide een helm maar geen pak of iets. Gingen effe half uurtje rijden.

http://www.rogepost.com/n/8359697438 video van nieuwsbericht. Waren ook krantenberichten. Maar klopt niet echt. Zat geen man achter stuur, die zat er naast.