kodiak450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
yme
Toeschouwer
Toeschouwer

kodiak450

Bericht door yme »

llo ik heb een lawaai in de motor achteraan soms rijd hij heel goed maar gewoonlijk als ik hem in sper of 4x4 rij en hij moet werken dan maakt hij een enorm klakend geluiden als ik dan stop en alles uit zetdan gaat het soms direkt over en kun je terug werken zonder prob. weet iemand wat dat kan zijn ,een veiligheid voor de boite ,... debste wensen nog . en hier in de buurt woont niemand waar ik het kan aan vragen .(norway is soms niet zo mooi.). :x :wink: :)
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

misschien olie van de cardan as?
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: kodiak450

Bericht door brutus32 »

yme schreef:llo ik heb een lawaai in de motor achteraan soms rijd hij heel goed maar gewoonlijk als ik hem in sper of 4x4 rij en hij moet werken dan maakt hij een enorm klakend geluiden als ik dan stop en alles uit zetdan gaat het soms direkt over en kun je terug werken zonder prob. weet iemand wat dat kan zijn ,een veiligheid voor de boite ,... debste wensen nog . en hier in de buurt woont niemand waar ik het kan aan vragen .(norway is soms niet zo mooi.). :x :wink: :)
van hoog naar laag al rijdend, of sper inschakelen aan TE hoge snelheid is niet aan te raden, beter in stilstand en anders stapvoets..

ik veronderstel een kodiak met starre as ?
hoor je het lawaai in de differentielen ? ook tijdens het rijden of enkel bij het "schakelen" ?

:wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
yme
Toeschouwer
Toeschouwer

kodiak450

Bericht door yme »

llo,nee het geluid komt uit de motor achteraande boiteof ...maar schakel altijd in stilstand of beweeg een beetje
Plaats reactie