En idd,ik krijg hem niet omhoog
<<< De grote wolverine topic >>> FOTO'S PAGINA 7!
En daarbij,die dikke 4x4 zien er eigenlijk niet uit..van die boeren trekkertjes,de sportquad`s zien er veel beter uit,en de looks van de Wolverine leunt tegen de sportquad`s aan(MIJN mening,iedereen mag een mening hebben..,)en de looks is 1 van de redenen dat ik voor een Wolf ben gegaan.
,de Wolf pakt veels te soft aan,als die agressiever oppakt zou die wel kunnen komen,maar hij pakt (net als de Suzuki 700 heb ik gelezen,voor de veiligheid
)met wegrijden soft aan..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
yamahakodiak
- Quadracer

je kunt je wolverine zeker wel om hoog krijgen even oefenen mikemikebike schreef:En daarbij,die dikke 4x4 zien er eigenlijk niet uit..van die boeren trekkertjes,de sportquad`s zien er veel beter uit,en de looks van de Wolverine leunt tegen de sportquad`s aan(MIJN mening,iedereen mag een mening hebben..,)en de looks is 1 van de redenen dat ik voor een Wolf ben gegaan.
En idd,ik krijg hem niet omhoog,de Wolf pakt veels te soft aan,als die agressiever oppakt zou die wel kunnen komen,maar hij pakt (net als de Suzuki 700 heb ik gelezen,voor de veiligheid
)met wegrijden soft aan..
mijn kodiak kreeg ik ook op zijn achterste
yamaha grizzly 700fi
Ik krijg hem idd niet op zijn achterste,hoe hard ik ook aan het stuur trek of mijn voet in de grabbar trap..ook niet met de rem eerst in,gas geven en dan trekken,nog ff oefenen denk/hoop ik.Ik denk trouwens wel dat je met andere gewichten in de vario,de Wolf wel op de achterste poten te krijgen is..er zit weldegelijk power in dat blokje,alleen het komt er gezappig/hufterproof uit(mocht ik het geld hebben,dan was de Wolverine ook wel waarschijnlijk wel ingeruild voor een Grizzly 700..die heeft power,en oogt ook nog eens lekker agressief,itt vele andere 4x4`s)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Yamaha Grizzly 700