hier staat een hoop informatie erover en een uitgebreide video
http://www.atvscene.com//machines/yamah ... nt-07.html
Test Facility Details:
Slight uphill grade on concrete
47 degrees F
1/8th mile
GYTR exhaust
Stock air filter and box
Accurately calculated radar gun
Cumulative Results:
Hit Rev limiter at 62mph on radar (65mph per dash readout)
Gain of 8 mph -- 16% increase in speed for FREE!
MultiMeter Display Fuel Setting Maximum Speed in mph
0 51
20 54
40 54
60 57
80 57
100 59
120 59
126 59
Press and hold Select and Reset then turn on key. Keep on holding Select and Reset for 5-10 seconds until display changes.
Press Select until you get "CO" on the display.
Hold Select and Reset to get "C1" and "0" on the display.
Hold Select and Reset to get "C1" and "0" and "0" on the display.
The second "0" to the far right of the display is the fuel injection setting for "C1" which is Cylinder 1.
At full adjustment the video states it gives 16% increase in power with just a GYT-R Exhaust. Enjoy!
1.The first thing that pops up is dIAG after you hold down "select and "rest"
2. Then i pressed the "select" button to get it to "Co"
3. Then you need to press the "select & rest button" at the same time to get the "C1 O" to pop up.
4. After that you press "select" to raise the number and press " rest" to lower the number.
5. Then when you have the right setting just turn the key off to set the setting and start riding.
een soort van ingebouwde Dobeck tuner met 126 mogelijkheden
van 0 tot 126
ik heb getest zojuist met de volgende cijfers:
0 (standaard) 30 40 50 70 80 90 100 110 126
standaard loopt mijn quad 103
bij instelling 126 kreeg ik er gewoon 112 voor
maar dan moet je eerst een flinke scheut gas geven bij die instelling voor hij start, tussen 100 en 110 is het beste om hem op te zetten, hij trekt dan wat harder en top 111, en hij start normaal zonder gas geven.
ik vind het super geslaagd
heeft iemand trouwens nog een mening of dit slecht voor de motor kan zijn?
gr john




