banshee of yfz 450
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
sterckx johan
- Toeschouwer

hallo mann.
ik ebn eve naar dealer geweets om wart informatie te vragen die zei mij
dat de banshee het snelst is in het veld en de yfz 450 het snelst op de weg
en dat de elektronica van de bansheewel oud is maar dat hij wel goed is anders had yamaha hem al lang verander en hij zei dat je met een 450 soms wat problemen kan hebbe,en dat de zithouding niet zo goed is
. hij zei dat een raptor 700 ook goed was en dat die even snel is als een banshee is dat waar xwant dat geloof ik toch helemaal niet ben echt aan het twijfelen welke ik ga nemen
wil echt een quad met de beste acceleratie en die goed soepel rijd. kunnen julli mij helpen
ik ebn eve naar dealer geweets om wart informatie te vragen die zei mij
dat de banshee het snelst is in het veld en de yfz 450 het snelst op de weg
en dat de elektronica van de bansheewel oud is maar dat hij wel goed is anders had yamaha hem al lang verander en hij zei dat je met een 450 soms wat problemen kan hebbe,en dat de zithouding niet zo goed is
. hij zei dat een raptor 700 ook goed was en dat die even snel is als een banshee is dat waar xwant dat geloof ik toch helemaal niet ben echt aan het twijfelen welke ik ga nemen
wil echt een quad met de beste acceleratie en die goed soepel rijd. kunnen julli mij helpen
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
Twanneke
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Persoonlijk kan ik beter overweg met de Banshee, het is maar net wat je gewent bent denk ik..
Qua snelheid en optrekken zullen ze niet veel voor elkaar onder doen.
2 vrienden van mij (YFZ450, Raptor 660) en ikzelf (Banshee) kunnen allemaal gewoon lekker meekomen met elkaar, dan heb ik het over weilanden en bospaden etc...
Qua snelheid en optrekken zullen ze niet veel voor elkaar onder doen.
2 vrienden van mij (YFZ450, Raptor 660) en ikzelf (Banshee) kunnen allemaal gewoon lekker meekomen met elkaar, dan heb ik het over weilanden en bospaden etc...
YFZ 450
bij welke verdeler ben je geweest? ik heb met beide al gereden, en ik zou zeggen als je er niets mee inzit met regelmatig te tanken(mengen!) dan ga je heel wat plezier beleven aan je shee! maar hij zuipt als een koe water.
als er iets stuk gaat is het ook minder erg als bij een 4T
een goeie tip, rijd eens met een 2T en een 4T dan pas kan je oordelen
als er iets stuk gaat is het ook minder erg als bij een 4T
een goeie tip, rijd eens met een 2T en een 4T dan pas kan je oordelen
Flying Member of °/oo Quad Racing Team