Hallo mijn broer was zojuist met onze kodiak 450 gaan rijden
en reed door het water tot neus ongeveer bijna onder , uitlaat niet zegmaar zoals we vaker weleens doen .
Nu toen hij uit het water achteruit wou rijden had hij een gevoel dat hij doorslipte.
Dus nu de moteur zelf in neutral draait perfect , hij pakt alle vernellingen maar éénmaal in versnelling merk je dat hij gene kracht genoeg heeft , hij heeft een beetje en het is alsof een riem doorslipt .
Wat zou dit kunnen zijn ?
Dank bij voorbaat
Groetjes
kodiak 450 , pakt moeizaam versnelling ..
-
- Quadracer
klopt zoals ralph al zegt
vooraan onder het rek in het midden zit je vario inlaat
daar is water in gekomen en dat is naar je vario gelopen en daardoor slipt je riem
er zit bij je vario deksel onder een plug die moet je er even uit trekken en de quad schuinhouden en leeg laten lopen
en droog rijden mocht het nou erg smerig water zijn geweest haal dan even de vario kap eraf en reinig de boel
maar leeglopen en droogrijden zal denk ik al voldoende zijn
Toegevoegd na 57 seconden:
vooraan onder het rek in het midden zit je vario inlaat
daar is water in gekomen en dat is naar je vario gelopen en daardoor slipt je riem
er zit bij je vario deksel onder een plug die moet je er even uit trekken en de quad schuinhouden en leeg laten lopen
en droog rijden mocht het nou erg smerig water zijn geweest haal dan even de vario kap eraf en reinig de boel
maar leeglopen en droogrijden zal denk ik al voldoende zijn
Toegevoegd na 57 seconden:
de kap die bij je rechter voet zit als je op de quad zit daar onderaan in het midden zit een plugtimdc schreef:Ralph schreef:Water in de vario, leeg laten lopen en laten drogen. Misschien ook het deksel er af halen en schoonmaken.
domme vraag nu waarschijnlijk maar waar kan ik aan die vario , waar zit die ergens.
Greetz
yamaha grizzly 700fi