Timing en organisatie van bv Mclb en pleinen of niveau van de rijders van BQR zou perfect zijn.
Beiden hebben goede en minder goede punten, voila
En iedereen moet rijden waar hij zelf wil.

Jep, ik hoorde dat je in vorm wascraptor schreef:beste quadgirl
ben er een tijdje tussen uit geweest in verband met werk
heb er nu nog een zaak bij dus het werd allemaal effe druk
heb sinds de winter weer wat meer tijd en ga me nu weer toeleggen op de racerij
ben flink aan het trainen voor pdv en bastonge ennog wat endurances
ben terug bij vls en het rijden gaat heel goed
ik kom binnenkort ook nog een paar wedstrijden bij jullie meedoen
groetjes rodger

mijn vader die alles moet regelen? Das ni waar, het bestuur van de BQR bestaat niet alleen uit mijn vader hoor. En twas net mijn vader die ervoor pleitte die enduro af te schaffen omdat het veel te laat ant worden was. En toen men niet meewerkte omdat de eigenaar er mee dreigde iets te doen (wat moet gij ni weten, want daar hebt ge geen zaken mee) en die daarvoor in staat is, stond mijn pa er alleen voor. Dus nee, ik ben niet gepiqueerd omdat jij DENKT dat mijn pa daar alles alleen moet regelen (ge kent het systeem van toeten of blazen joh). Ik ben gepiqueerd omdat jullie dingen zeggen die niet altijd even juist zijn en gewoon omdat jullie DENKEN te weten hoe het ineen zit. En van da te laat zijn is waar, dat heb ik zelf gezegd maar kevin zei ook dat ze op e bqr dom waren enzo en anderen zeiden dat het dan maar weer een beetje lef is wa da de piloten zon niveau geeft. Allemaal zever en das waar dak kwaad van wordt... Ge moet niet alleen lezen wa ge wilt lezen eh...ATVke schreef:@quadgirl: i.v.m. die filmkes ik heb waarschijnlijk wel 8 filmkes gezien van een heel jaar en bij mijn weten waren die plat dus kan ik
daar wel mijn mening over zeggen! Ik heb al vernomen dat het jouw vader is die daar alles moet regelen en daarom ben
jij zo snel gepiqueerd want ik vind niet dat aertgeerts echt zo hard BQR afgebroken heeft! Jullie zeggen zelf dat het veel te laat gedaan was en dat het schandalig was DUS!

aangezien jullie er ervaaring mee hebben
 aangezien jullie er ervaaring mee hebben 

quote van Kevin: "men geeft dan een cross 5 km verder op een wei vind ik nogal dom"ATVke schreef:Lees eerst eens alles goed voor je zoiets zegt meid! Want aertgeerts heeft niet gezegd dat de BQR dom is maar dat de parcours niet geslaagd zijn en dat heeft hij ook gezegd over de MCLB dus zo moet je niet beginnen e!
Hij komt er maar op neer dat er zo mooie plaatsen zijn in Walonië waar er heel mooie natuurlijke hellingen zijn en dat het voor iedereen toch veel toffer zou zijn als je op zo een mooi parcour zou kunnen rijden. Daar moeten jullie ook eerlijk in zijn e!
Maar ik denk er het mijne over en jullie het undere en we zullen hier de discussie maar stoppen want zo heeft het geen nut om verdere te discussieren want iederen wilt zijn standpunt behouden.