Scooter
-
Obsession
- Quadrider

- Contacteer:
Scooter
Ik ben bezig met een oud piago vespa op te maken om mee te crossen maar da is maar 49cc dus vrij weinig nu zou ik wille weten hou iedereen die zo'n scooterke heeft zijn scooter opfockt zodat je meer cc's verkrijgt
tis er ene uit 1965 -1970 dus nieuwe onderdelen zal er al niet inzitten
tis er ene uit 1965 -1970 dus nieuwe onderdelen zal er al niet inzitten
Driving a Yamaha blaster
Kijk eens op www.ctracing.com ofzo, daar hebben ze kits voor de Vespa. Kunt kiezen tussen overbore of gewoon grotere cilinder, maar ik zou wel voor de nikasil wand gaan anders issie sneller stuk.
Kies wel minimaal voor een FCR40, anders krijgt ie niet genoeg benzien. Elders op het forum meer info over deze carb. (je kunt de draaigas trouwens rechtstreeks overzetten!!)
Ook je uitlaat zou ik aanpassen, wil je alles eruit kunnen halen wat erin zit. http://www.yoshimura-rd.com is dan het adres.
Als hij niet genoeg lawaai maakt gewoon een gat erin boren.
Als je klaar bent kun je nog een snel stickersetje voor erop kopen, www.oneindustries.com om er maar eens eentje te noemen.
Enne Hans heeft nog een mooie DG bumper te koop, mocht je nog geld overhebben.
Succes enne laat die fotos komen!
Kies wel minimaal voor een FCR40, anders krijgt ie niet genoeg benzien. Elders op het forum meer info over deze carb. (je kunt de draaigas trouwens rechtstreeks overzetten!!)
Ook je uitlaat zou ik aanpassen, wil je alles eruit kunnen halen wat erin zit. http://www.yoshimura-rd.com is dan het adres.
Als je klaar bent kun je nog een snel stickersetje voor erop kopen, www.oneindustries.com om er maar eens eentje te noemen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Teunie schreef:Kijk eens op www.ctracing.com ofzo, daar hebben ze kits voor de Vespa. Kunt kiezen tussen overbore of gewoon grotere cilinder, maar ik zou wel voor de nikasil wand gaan anders issie sneller stuk.
En daarmee allemaal op de dyno en da geeft een 56PK AAN HET ACHTERWIEL.
KFX540
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
Ik heb nog een setje raceventielen en snelle achterlichtjes liggen voor zo'n vespa als je deze combineerd met een beetje compressie poeder van 14:0.5 en een zakje bougievonkjes uit de vierde categorie kan je em misschien opdrijven tot een pktje of 15 pb me als je interesse hebt
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"