Als ik een goede prijs krijg voor mijn 440ex koop ik de gas gas 300
Ik ben zot van de GAS GAS 300 WILD!!!!
Ik ben zot van de GAS GAS 300 WILD!!!!
Hello, kan er mij iemand iets zeggen over de gas gas uit ervaring wat heb hem in de winkel gezien en ben er zot van, het is wel 2 takt maar met zijn 50,6PK op 7500toeren en alles op en eraan wil ik bijna mijn op en top 440EX verkopen hiervoor 
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
DAT wil ik zienMika schreef:Ik blijf een gasgas makkelijk voor met mijn honda![]()
Het is vooral de prijs die je zou overhalen van een gasgas te kopen, die dingen zijn echt héél goedkoop vergeleken met de kwaliteit
andre heeft een gasgas300, gaat even snel als een banshee... heeft standaard gewoon alles, hij heeft 8000euro betaald, met papieren.
sterk frame, öhlins veren, nerfbars, razr's, .190 velgen, alles erop en eraan! echt een goede race quad! maar iets minder voor mee te spelen.
ik zou hem ook graag hebben! pk's genoeg, en als je het een beetje beu bent koop je voor 60euro een powervalve en je kan er weer ff mee verder
het enige stomme nadeel is, je kan niks meer kopen, hij heeft alles al!

DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
koop die hier! anders is het gewoon vragen om problemen... 8000euro met papieren! ik denk dat je een hoop meer kwijt bent eer je die hier hebt en gehomologeerd (als het lukt)L.D. schreef:Vervoer naar hier zou geen probleem zijn, maar hoeveel zou het kosten om hem hier te laten homologeren?
ligt een hoop aan de rijder, maar op snelheid hou jij die niet bij, een 450 zeker niet.Mika schreef:@ Hanzie: Een 300 heb ik nooit tegen gereden maar de laatste cross was er een 450 en als ik niet vast stak voor even was ik echt wel sneller
DQT Racing Team
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer: