Oja, ff voor de duidelijkheid: dit was eigenlijk een toernooi voor de fun. de inleg was 10 euro, en als je 10 of beter was kreeg je een pokerkoffer. goed geamusseerd met zn allen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light
peterrrrr schreef:wij spelen met een toernooitje altijd om geld 5 euro inleg, anders wordt het niet serieus gespeelt,
dat deden wij ook altijd, maarja, als er iemand uti was ging hij niet meer serieus spelen en het moets wel gezellig blijven dus nu zijn we een beetje gestop.
peterrrrr schreef:wij spelen met een toernooitje altijd om geld 5 euro inleg, anders wordt het niet serieus gespeelt,
dat deden wij ook altijd, maarja, als er iemand uti was ging hij niet meer serieus spelen en het moets wel gezellig blijven dus nu zijn we een beetje gestop.
gr
hoezo als hij eruit was ? als je je 5 euro in een toernooitje heb verspeeld en je hebt geen fiches meer, dan ben je er toch uit en kun je niet mee meer spelen
Dat is het gevaar denk ik, je gaat de inzet verhogen. Je moet het echt bij weinig houden, het is verslavend. Daarom speel ik liever voor niks met wat vrienden of familie
Ralph schreef:Dat is het gevaar denk ik, je gaat de inzet verhogen. Je moet het echt bij weinig houden, het is verslavend. Daarom speel ik liever voor niks met wat vrienden of familie
zonder geld gooi je ze makelijker over de tafel, als je met geld doet dan ben je veel serieuser bezig. zo is het bij ons temiste
dat zoveel mensen nu in eens pokeren is gewoon een hype.
tot een jaar geleden hoorde je geen man over poker praten en nu doen in eens heel veel mensen het.