Hallo
Heeft er iemand een idee waar ik terecht kan voor Gorilla assen in europa?
Ik kontakteerde reeds de verdeler in de vs, maar geen antwoord. En het is redelijk dringend...
Grizzly 700 SE
Alvast bedankt!
GORILLA aandrijfassen?
-
Grizzrider
- Toeschouwer

GORILLA aandrijfassen?
Laatst gewijzigd door Grizzrider op do 19 jul, 2007 07:07, 1 keer totaal gewijzigd.
GRIZZLY 700 SE
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit
-
yamahakodiak
- Quadracer

-
Grizzrider
- Toeschouwer

Hi
Ik had hier op dit forum naar "gorilla" gezocht, en had iemands reactie gelezen dat ze in duitsland ook te verkrijgen zijn. Maar ik vind ze niet...
M'n grizzly is nog onder garantie, maar op 4 maanden is dit al de 2de achterste cardanas die naar de haaien is. Ben het een beetje beu. Eerst linkse homokineten en nu rechtse + tanden beschadigd van de as.
Ik zou ze in de VS bestellen, maar de belgische douane doet altijd een gooi naar de importkosten. Ik spreek uit ervaring!
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik had hier op dit forum naar "gorilla" gezocht, en had iemands reactie gelezen dat ze in duitsland ook te verkrijgen zijn. Maar ik vind ze niet...
M'n grizzly is nog onder garantie, maar op 4 maanden is dit al de 2de achterste cardanas die naar de haaien is. Ben het een beetje beu. Eerst linkse homokineten en nu rechtse + tanden beschadigd van de as.
Ik zou ze in de VS bestellen, maar de belgische douane doet altijd een gooi naar de importkosten. Ik spreek uit ervaring!
Alvast bedankt voor de hulp.
GRIZZLY 700 SE
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit
-
yamahakodiak
- Quadracer

-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
heb je nog steeds de originele maat v banden ? die zouden de oorzaak kunnen zijn met de clutch kit (afgestld op de originele bandenmaat ?), ofwel hebt ge een te zware duim 
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
Grizzrider
- Toeschouwer

Eerste cardanas was stuk op 300 km. origineele velgen/banden/koppeling
Nu heb ik +/- 1800 km en 2de cardan stuk(andere zijde).Praktisch geen wheelies. 70% weggebruik.
ITP C type 7 Clear coated 14" velgen met ITP Mudlite xtr 27" rubbers erop. Vandaar de EPI(afgesteld voor 27 en 28 inch)
M'n maat rijd met zelfde grizzly, met 29" rubbers en EPI. 3100 km en geen enkel probleem.
Het zijn de homokineten die aan de binnenzijde opensplijten(rond de as)
Nu heb ik +/- 1800 km en 2de cardan stuk(andere zijde).Praktisch geen wheelies. 70% weggebruik.
ITP C type 7 Clear coated 14" velgen met ITP Mudlite xtr 27" rubbers erop. Vandaar de EPI(afgesteld voor 27 en 28 inch)
M'n maat rijd met zelfde grizzly, met 29" rubbers en EPI. 3100 km en geen enkel probleem.
Het zijn de homokineten die aan de binnenzijde opensplijten(rond de as)
GRIZZLY 700 SE
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit
Full Ricochet skids
EPI Clutch Kit