Afsluitbatre tankdeksels voor verschillende quad-merken

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Chantal
Toeschouwer
Toeschouwer

Afsluitbatre tankdeksels voor verschillende quad-merken

Bericht door Chantal »

Heb na een dikke maand zoeken (had ook een onderwerp hierop op het forum gezet) eindelijk afsluitbare tankdeksels gevonden voor onze Outlanders op een duitse shop (kennen spijtig genoeg geen andere taal :| ). Heb er eerst ene besteld om zeker te zijn dat hij paste, en die was er al na 6 dagen :applaus: en hij paste perfect. Wel niet goedkoop (40 € + 6 € transport voor de Bombardier /Can-Am Quads en 5 € minder voor de andere merken.
Onmiddelijk tweede tankdop besteld dus :knikduim: Zoals veel van die shops zijn sommige dingen goedkoop en andere duurder, maar we voelen ons nu veel beter als we die tank echt kunnen afsluiten, ge weet nooit als er ne plezante met suikerklontjes afkomt.

www.quadshop-germany.de
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

tzou al moeten lukken voor er ne plezante dat doet zeker :) of tzou al ene moete zijn die vree jaloers is :|

tschijnt asge motteballe in uwe naftenbak doet da u octaangehalte verhoogt :shock: :p
chief
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door chief »

fijn dat je geholpen bent :duimhoog:
Chantal
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Chantal »

Heb de link van die Quadshop Germany erbij gezet omdat ik dacht dat er misschien nog mensen daarnaar zoeken en dat die dan ook geholpen zijn , want ze hebben afsluitbare tankdoppen voor o.a. Barrossa/SMC, Can-Am,Kymko, Kawasaki(KFX/KVF/Brute Force), Suzuki (King Quad), Yamaha (Bruin/Kodiak/Grizzly), Honda (Rubicon & Rincon), en nog meer...
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Thanks, zo links zijn alrijd welkom ! :duimhoog:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

OpticalNicolas schreef:tzou al moeten lukken voor er ne plezante dat doet zeker :) of tzou al ene moete zijn die vree jaloers is :|

tschijnt asge motteballe in uwe naftenbak doet da u octaangehalte verhoogt :shock: :p

hahaha, probeer is en als het werkt doe ik je na :)[/u]
Plaats reactie