Race Fuel
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Fré, voor zover ik ingelicht ben mag je de Amerikaanse benzine niet vergelijken met wat wij hier kennen. Heb mij laten wijs maken dat kwaliteit en octaan daar stuk minder is (trouwens, daar is alles aangeduid als MON, hij als RON). Dus zou wel eens kunnen zijn dat zij mengen om tot gelijkwaardig resultaat te komen van wat wij hier aan pomp halen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
Fré
- Quad Expert

inderdaad, ik ga mij nog eens bij elf informerenNo Limit YFZ schreef:Fré, voor zover ik ingelicht ben mag je de Amerikaanse benzine niet vergelijken met wat wij hier kennen. Heb mij laten wijs maken dat kwaliteit en octaan daar stuk minder is (trouwens, daar is alles aangeduid als MON, hij als RON). Dus zou wel eens kunnen zijn dat zij mengen om tot gelijkwaardig resultaat te komen van wat wij hier aan pomp halen.
is een andere octaanschaal, opletten geblazenyamaha tri-z schreef:daar krijg je een octaan van 91 uit de pomp of soms zelfs nog lager daarom gebruiken ze daar vaak octane booster of een andere dergelijke octaan verhoger
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
Fre, als ik U was passerde ik eens in Meulebeke.
Daar zit ergens enen die wat raars staan heeft..., ideaal om uw testje te doen!
Ik zal een "staaltje" of twee laten klaarzetten voor U.
Daar zit ergens enen die wat raars staan heeft..., ideaal om uw testje te doen!
Ik zal een "staaltje" of twee laten klaarzetten voor U.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
Doe maar eerst uw testje, Fré.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het produkt is wat je zoekt!
Achteraf lees ik wel wat jij ervan vond in de "review-zone" hier.
Na de review heeft niemand nog interesse in de samenstelling of de prijs denk ik, dus waarom zou ik die nu reeds geven?
Laat me wel weten wanneer je de review schrijft, dan zorg ik dat ik wat voorraad heb.
Groeten, Bert.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het produkt is wat je zoekt!
Achteraf lees ik wel wat jij ervan vond in de "review-zone" hier.
Na de review heeft niemand nog interesse in de samenstelling of de prijs denk ik, dus waarom zou ik die nu reeds geven?
Laat me wel weten wanneer je de review schrijft, dan zorg ik dat ik wat voorraad heb.
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.