denk niet dat die verkoper dat erg leuk zal vinden als ge een handelaar meebrengtmr. frauley schreef:je kan een testrit vragen en hem eens laten nakijken door een garaga fzo![]()
heb je foto's van de quad?
bombardier ds650 of raptor660
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
mr. frauley
- Quadrider

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

-
mr. frauley
- Quadrider

-
mr. frauley
- Quadrider

hier leggen ze uit hoe het moet
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=9601
heb je een mail trgestuurd
btw zeg ma giel
heb je een mail trgestuurd
btw zeg ma giel
Serge schreef:weet een mooie bombardier ds650x te koop met veel opties speciele veren , powercomander , sport uitlaat , ...
heb met de eigenaar gemailt hij is de eerste eigenaar MAAR die heeft met deze quad 1x meegereden met superbiker mettet ( hij zegt toch dat het 1x was) andres werd hij enkel gebruikt voor de baan
bwj. 2004
vraagprijs 6000€ (is nog te bespreken)
zou het resico groot zijn om zo iets te kopen
Powercommander op ds650x ? dat zal een dyno jet kit zijn zeker .
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
ik heb reeds met een bombardier 650 gereden, ik vindt het een beest van een quad, ongelofelijk stoer uitzien en als je er met 2 opwilt zeker beter dan de Raptor, voor mij was toen het enige nadeel dat er geen achteruit opstaat en dat hij nogal zwaar is om achteruit te duwen, maar voor de rest super,
de yamaha is ook een super quad, heb ik eigenlijk nog niet mee gereden maar daar zijn er hier genoeg die dat wel al doen en gedaan hebben,
het grootste verschil is het uiterlijk en dus smaak en daarop zal jij dus moeten kiezen, wt vindt je het mooiste , ga ervoor en je zl een goede keuze gemaakt hebben
en suc6 met je keuze
Iche
de yamaha is ook een super quad, heb ik eigenlijk nog niet mee gereden maar daar zijn er hier genoeg die dat wel al doen en gedaan hebben,
het grootste verschil is het uiterlijk en dus smaak en daarop zal jij dus moeten kiezen, wt vindt je het mooiste , ga ervoor en je zl een goede keuze gemaakt hebben
en suc6 met je keuze
Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
acer
- Quadfanaat

- Contacteer:
De DS heeft geen achteruit
[/quote]
Mietje!
Wij hebben de DSx, we zijn eerst ook met de raptor gaan rijden...Vrouwke was verkocht aan de look van de raptor...Wat ook terecht is! De Raptor is een mooie quad!
Wij kozen voor de DS ipv voor de raptor omwille van verschillende redenen...We reden beiden reeds met het merk, (outlander/renegade), wat beiden 2 super-quads zijn!
Dus qua merk-degelijkheid hadden we zeker niet te klagen...
Wat voor ons de beslissende set was : De DS is standaard "af"! Sterke ketting, handbeschermers, nerf-bars,brede achteras (breder dan mijn renegade standaard),
beschermplaat onderaan,...
Tel dat eens bij je bedrag in de aankoop van een raptor ...
Natuurlijk ook het rijgedrag van de DS beviel ons Super! ...
Maar uiteraard, welke van de 2 je ook kiest, het zijn er beide met naam en faam! Maar ga zeker eens rijden met beiden!
SUCCES !
Mietje!
Wij hebben de DSx, we zijn eerst ook met de raptor gaan rijden...Vrouwke was verkocht aan de look van de raptor...Wat ook terecht is! De Raptor is een mooie quad!
Wij kozen voor de DS ipv voor de raptor omwille van verschillende redenen...We reden beiden reeds met het merk, (outlander/renegade), wat beiden 2 super-quads zijn!
Dus qua merk-degelijkheid hadden we zeker niet te klagen...
Wat voor ons de beslissende set was : De DS is standaard "af"! Sterke ketting, handbeschermers, nerf-bars,brede achteras (breder dan mijn renegade standaard),
beschermplaat onderaan,...
Tel dat eens bij je bedrag in de aankoop van een raptor ...
Natuurlijk ook het rijgedrag van de DS beviel ons Super! ...
Maar uiteraard, welke van de 2 je ook kiest, het zijn er beide met naam en faam! Maar ga zeker eens rijden met beiden!
SUCCES !