Onderdelen vanuit Australie,Nieuw-Zeeland

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Onderdelen vanuit Australie,Nieuw-Zeeland

Bericht door FOR FUN »

Heeft er al iemand vanuit Australie,Niew-Zeeland onderdelen,meer bepaald autoonderdelen,laten overkomen?Kan er hier mischien iemand enige informatie omtrend geven?zoals bv.een persoon die ginder eerst de onderdelen op een privéadres in Australie besteld(ken zo een Nederlandse die zulke service aanbied vanuit de States) en dan verder naar hier zou opsturen.Enige info is altijd welkom.
Enjoy your ride...
Big-J
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Big-J »

Om het iets makkelijker te maken, hier is de website (waarover het gaat) met de plaatsen waar ze de stukken verdelen:

http://www.ssinductions.com.au/distributors.htm
Drive defensively, buy a TANK! :duimhoog:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ik heb al meerdere keren besteld in Australië. Telkens heb ik de onderdelen gewoon gekocht en liet ze door hun gewoon verzenden. Natuurlijk krijgt ge op deze manier de invoerrechten van de douane in België of Nederland te betalen.

Nattuurlijk als ge er iemand kent die het voor u wilt opsturen als GIFT, betaald ge geen invoerrechten.

Dit is wat ik ervan weet. Ik weet nu natuurlijk niet hoe groot die onderdelen zijn dat ge wilt bestellen, want als het te groot is dan zal het met een container moeten en dan is het interresant om de container te delen met iemand die reeds spullen laat overkomen van ginder.

:wink:
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Je bent niet verplicht per container te werken. Je kan als je wil zelfs één palet per container doen, LCL noemt dit (less than container load)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Big-J
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Big-J »

Neen het is niet zo groot, het zal ongeveer vergelijkbaar zijn met 2 grote schoendozen.
Het gaat hier om een plastieken S-vorm met holte + luchtfilter, dienend voor luchttoever aan de motor van mijn auto, dus zo groot is dat niet.

Hier even een foto...

Afbeelding
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Waarom laat je het niet per UPS zenden vanaf het bedrijf? Zo'n S-je gaat geen verschil in vermogen geven denk ik.
Big-J
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Big-J »

Ralph schreef:Waarom laat je het niet per UPS zenden vanaf het bedrijf? Zo'n S-je gaat geen verschil in vermogen geven denk ik.
Ik heb een filmpje gezien op youtube.com welk het bewijs is voor (zelfs redelijk veel) meer vermogen:

http://nl.youtube.com/watch?v=C1W-keIAJSY

Zoals je kunt zien (en horen) spreken ze bij de 102.2 HP (en hij gaat naar 103.6HP) van 102 kilowat, terwijl een Suzuki Swift Sport er maar 92Kw origineel heeft.

Anders kocht ik het ook niet en zocht ik hier wel iets hoor.
Ik kon het ook niet geloven dat je zoveel meer krijgt van een luchtfilter maar het filmpje toont resultaten en dat is hetgene wat mij overhaalde, want normaliter geeft een luchtfilter niet zoveel vermogenwinst en dan had ik het dus ook bijlange niet geloofd wat ze op de website zeggen. :)

Ik heb nu ondertussen al een email gestuurd naar het bedrijf maar ik heb nog steeds geen antwoord terug gehad, hopelijk 1 dezer dagen dat ik respons krijg?... :kniktriest:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

1,4 pk winst dat merk je niet eens :|
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

Ralph schreef:1,4 pk winst dat merk je niet eens :|

104.2HP is bijde eerste run en 103.6HP bij de 2 ... hij heeft 92Kw origineel ..
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Big-J
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Big-J »

Ralph schreef:1,4 pk winst dat merk je niet eens :|
Nee je vergist je met de eerste en de 2de run, je zal het verschil wel voelen qua reageren van de motor enzovoorts en natuurlijk is dit voor verdere tuning wel een heel goed systeem.
Altijd eerst zorgen voor een goeie luchttoever, en dan de rest van tunen.

P.S.: 103,6 Kw is 137pk, wetende dat het origineel 125pk is, is het net iets meer dan 1,4 pk. ---> http://www.twenteracingscene.com/portal ... kw-naar-pk

Daar kun je het berekenen.
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

je kan me proberen wijs te maken wat je wil maar dat je met een andere luchttoevoer 12 pk wint daar geloof ik nu just niks van se :?
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Lijkt mij ook raar hoor zoveel meer pk's enkel met de luchttoevoer :shock: . Maar ja ik kan me ook vergissen hé :wink:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je kunt niet af gaan op de getallen die een testbank geeft, of ik moet het filmpje verkeerd begrijpen. Maar als je echt wilt weten wat je gewonnen hebt, dan moet je eerst testen zonder dat ding op diezelfde testbank en dan met en het verschil daartussen nemen. De ene testbank geeft 100 pk aan en de andere 120, daar kun je niet op vertrouwen.
Big-J
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door Big-J »

Bon enfin soit, zoveel pk of niet, het kan goed zijn, maar het systeem zelf vind ik toch nog altijd interressant, en we wijken af van de vraag die gesteld werd.

Terug ON TOPIC aub...

Grtz...
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Dus terug on topic :

Zo een klein pakket kunt ge idd beter gewoon met UPS of USPS of zo laten opsturen.
Plaats reactie