Iedereen kan iets verkopen maar achteraf eraan werken en garantie geven, DAT is iets anders
Daarom zoek ik zoals het onderwerp al vermeld eigenaars of kenners van volgende quads; goes, kymco of de cf.
Alvast bedankt

Kun je niet beter zeggen "ik verkoop TGB's' want je werkt zelf bij Quadfun...Bigstar schreef:Ze verkopen TGB's bij Quadfun.

Vaste as vind ik niet noodzakelijk nadeel hoor. Enige nadeel aan vaste as is dat je minder bodemvrijheid hebt maar dat speelt alleen in de echt zware bagger ritten en daar zien de hier vermelde quads sowiezo al iets minder geschikt.Bartie schreef:Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
IRS wordt toegepast bij de meeste 4x4 quad grizzly, brute force, king quad, ... behalve bij Kymco.
Zware bagger ritten is met de Goes 520 geen probleem dus die bodemvrijheid komt zeer goed van pas.No Limit YFZ schreef:Vaste as vind ik niet noodzakelijk nadeel hoor. Enige nadeel aan vaste as is dat je minder bodemvrijheid hebt maar dat speelt alleen in de echt zware bagger ritten en daar zien de hier vermelde quads sowiezo al iets minder geschikt.Bartie schreef:Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
IRS wordt toegepast bij de meeste 4x4 quad grizzly, brute force, king quad, ... behalve bij Kymco.