onderhoud quad-remblokken
- 
				elraymundo
 - Toeschouwer

onderhoud quad-remblokken
ik wou vanmorgen mijn nieuwe remblokken monteren dus nam ik de oude eruit en wou ik de piston terugduwen omdat ik meer ruimte nodig heb voor de nieuwe maar het lukt me nie?:s
dus dacht ik dat het aan de remolie lag en ververste ik die maar nu gaat de achterste piston helemaal niet meer,niet in en ook niet uit.?
ontluchten ofzo?hoe werkt dat of kan het ook nog iets anders zijn waardoor het niet werkt
bedankt
Ray

dus dacht ik dat het aan de remolie lag en ververste ik die maar nu gaat de achterste piston helemaal niet meer,niet in en ook niet uit.?
ontluchten ofzo?hoe werkt dat of kan het ook nog iets anders zijn waardoor het niet werkt
bedankt
Ray
- 
				elraymundo
 - Toeschouwer

- 
				vanpee jelle
 - Quadracer

je neem u een krokodille tang en geduwt uw piston in gekunt uw tang op het grootste zetten dan de ene kant op de piston en de andere kant vanachter op de remklauw en dan maar nijpen. het zal eerst wat hard zijn maar daarna gaat het beter. ook eerst even je piston proper maken zodat er geen vuil mee naar binnen gaat onder de rubber door.
staat er misschien een handrem op op de quad want dan moet je eerste deze uitdraaien aan de remklauw anders gaat het niet gaan.

staat er misschien een handrem op op de quad want dan moet je eerste deze uitdraaien aan de remklauw anders gaat het niet gaan.
raptor 660 power

- 
				svenspeed450turbo
 - Quadrider

ontluchten
als de piston terug is en jij krijget hem niet open   de remklouw loskoppelen nippel eraf doen en een kompresor spuit nemen en met druk erin spuiten maar niet te HEVIG.      
als je alleen bent om de remmen te ontluchten haal en grote spuit bij de apotheek ... en dan nog en darmpje en klaar tis heel gemakelijk ik heb ook eerst lang bezig geweest tot ik naar mijne meckanieker belde 1 olie potjes open 2 ringsleutel op de nippel 3 spuit enmet darmpje erop 4 nippel los en spuiten... 5 stoppen eerst nippel dicht zetten dan darmpje eraf ...

als je alleen bent om de remmen te ontluchten haal en grote spuit bij de apotheek ... en dan nog en darmpje en klaar tis heel gemakelijk ik heb ook eerst lang bezig geweest tot ik naar mijne meckanieker belde 1 olie potjes open 2 ringsleutel op de nippel 3 spuit enmet darmpje erop 4 nippel los en spuiten... 5 stoppen eerst nippel dicht zetten dan darmpje eraf ...