ach , ik heb ook een lang tijd moeten zagen aan mijn ouders tegen dat ik eindelijk ene mocht hebben , maar ik mag er nu nog niet veel mee rijden , ik zal moeten wachten tot ik een rijbewijs heb tegen dat ik er echt veel mee kan rijden
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
ProBlaster schreef:banshee heeft inderdaad veel power maar nen ltz zijd ge op 2 weken beu
Ik heb vroeger ook met een Blaster gereden ( model 2003 ) vond ik ook heel tof om mee te rijden.
Maar heb sinds een klein jaar kfx 400 = ltz 400 en ik zou toch niet meer willen wisselen
voor power en comfort alleen al
coolboyke schreef:ach , ik heb ook een lang tijd moeten zagen aan mijn ouders tegen dat ik eindelijk ene mocht hebben , maar ik mag er nu nog niet veel mee rijden , ik zal moeten wachten tot ik een rijbewijs heb tegen dat ik er echt veel mee kan rijden
troost je, ik zit met dezelfde situatie
Nog een maand of 4 geduld vooraleer ik 18 word, ik rijd wel al met een L
het is niet het verschil van een fiets en een brommer, maar er zit toch wel een serieus voelbaar verschil in
(dat wil zeker niet zeggen dat een raptor 350 traag is he !)
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
ik was ook 14 ask mijne ltz gekrege eb,ben nu 15 en moet zegge keb het er nog nooit moeilijk mee gehad vanwege mij leeftijd het nadeel vind ik wel dat je er niet mee op de baan mag zolang je geen 18 bent,dit geld natuurlijk ook voor blaster en raptor...