een aantal dagen geleden, wou ik wat muziek beluister maar het was stil
dus ander hooftelefoon aangesloten en ook nix, maar toch staat me volume op 100%
dus wat kan het zijn ?
systeem herstel geprobeerd maar ---> niet uitgevoerd ...
thx bij voorbaat

de service pack is in béta heb ik gelezen , één van deze komt die uit als hij ok iskane schreef:idd, dan ze maar vlug afkomen met uldere service pack ...
Dan moet ik je teleurstellen, een HD kan niet crashen DOOR een operating system. een HD crash is harware...DaZoe schreef:heb al 2de keer computer binnen bij hp nu , harde schijf 2de keer gecrashed dankzij die vista rommel die niet compatibel is met rest van men programma's die ik gebruik voor aanmaak van dvd en dergelijke omfg !

AlfA schreef:Dan moet ik je teleurstellen, een HD kan niet crashen DOOR een operating system. een HD crash is harware...DaZoe schreef:heb al 2de keer computer binnen bij hp nu , harde schijf 2de keer gecrashed dankzij die vista rommel die niet compatibel is met rest van men programma's die ik gebruik voor aanmaak van dvd en dergelijke omfg !
Vista werkt zonder problemen, ALS je je aan de regels houd, en programma's en drivers installeert die VISTA-ready zijn.
Wil je toch oudere meuk installeren, gaat dat zeker problemen geven.
Dat was met de komst van XP net hetzelfde, iedereen wilde zijn windows98 programma's blijven gebruiken, wat natuurlijk niet werkte, en iedereen vond toen XP maar rommel...
Ik heb hier Vista draaien van het begin van dit jaar, zonder één enkel probleem, het enige waar ik op let is WAT ik installeer, dat dit zeker werkt onder Vista, wat ondertussen met (bijna) elk programma het geval is.
Zoals hiervoor al gezegd werd, probeer eens je audio driver opnieuw te installeren, kijk als er nergens geen bron op MUTE staat. In je configuratiescherm bij 'geluid' ook even kijken dat je luidsprekers als standaard ingesteld staan, en niet je digitale uitgang.
Werkt dit allemaal niet kan je eens naar drivers zoeken via deze weg :
http://www.driveragent.com/scan_step1.php?r=8