Quad als parapente transport
Quad als parapente transport
Wanneer ik samen met mijn vriendin ga parapenten in Frankrijk is vaak de enige oplossing om de wagen op de landingsplaats te parkeren en naar de start te liften (niet zonder problemen ...).
Ik denk eraan om mij hiervoor een quad aan te schaffen zodat we tenminste niet meer van andere mensen afhangen om boven te geraken.
Kan ik met een utility quad een pasagier vervoeren samen met nog 2 grote rugzakken (1m x 0,50m x 0,30m) van 12kg ?
Wat met het vergroten van de bagagedragers? Welk type quad kan ik de grootste bagagedragers opzetten?
Ik denk eraan om mij hiervoor een quad aan te schaffen zodat we tenminste niet meer van andere mensen afhangen om boven te geraken.
Kan ik met een utility quad een pasagier vervoeren samen met nog 2 grote rugzakken (1m x 0,50m x 0,30m) van 12kg ?
Wat met het vergroten van de bagagedragers? Welk type quad kan ik de grootste bagagedragers opzetten?
Misschien is een goes 520 max wel iets voor jouw.
Lekker veel plaats op voor 2 man (lang chasis).
Vooraan en achteraan stevige bagagedragers op.
Normaal prijs 6490€ maar nu zijn er natuurlijk salon condities
Kom anders eens langs met je vriendin en je rugzakken voor een testritje

Lekker veel plaats op voor 2 man (lang chasis).
Vooraan en achteraan stevige bagagedragers op.
Normaal prijs 6490€ maar nu zijn er natuurlijk salon condities
Kom anders eens langs met je vriendin en je rugzakken voor een testritje
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
z400_racer
- Quadracer

niet om reclame te maken maar er staat echt mooi spul!Robby schreef:ga eens kijken bij sds-racing in ternat, heeft wel enkel yamaha staan, en heeft er ook enkele in zen winkel. kan je met het salon vast wel een mooie prijs maken.
greetz
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Grizzly is echt niet lomp hoor, is heel handige quad. Als je er met twee man + bagage mee wil rond rijden, zeker in wat heuvelachtig gebied dan zou ik niet veel lichter gaan.
Veel mensen die Grizzly 450 kopen (voorheen Kodiak genaamd) verkopen die al na korte tijd omdat die net iets te weinig power heeft en te lage topsnelheid heeft om vlot met verkeer mee te rijden zonder constant aan maximum toerental te moeten zitten.
Veel mensen die Grizzly 450 kopen (voorheen Kodiak genaamd) verkopen die al na korte tijd omdat die net iets te weinig power heeft en te lage topsnelheid heeft om vlot met verkeer mee te rijden zonder constant aan maximum toerental te moeten zitten.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- raptor350
- Quadracer

Ja , die landbouwquads lijken lomp. Maar eens dat je ermee rijd merk je dat helemaal niet meer. Ik ben gewoon om met crossquads te rijden en heb vorige week is met een vriend zijn grizzly660 gereden en dat ding rijd echt zalig ! En power dat dat machien heeftora600 schreef:Ik ben gaan kijken in Ternat bij SDS ... op 5 minuten van mijn deur en ik wist het niet eens ...
De grizzly 700 leek mij enorm lomp te zijn...
Wat is het verschil tussen een grizzly 450 en een 700?
Welke verkoper heeft een standaard 450 in de showroom staan?
Voor het verschil te weten tussen de 450 en de 700 , kijk gewoon ff op de yamaha site.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules
- raptor350
- Quadracer

Ja idd , had ik nog niet aan gedachtSlider schreef:stomme vraag miss. maar als je naar boven rijd en vertrekt. Dan blijft de quad staan, maar hoe kom je weer bij je quad dat je zegt dat het zo moeilijk is om daar te geraken.
Blijft dat dan niet even lang als het breed is?
Tenzij je terug land waar je bent vertrokken , dan kom je dus weer bij je quad.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules
crosseeuuuhhh ! 
Freestyle rules