Ik me vandaag YFZ besteld.
Ik zat te twijflelen tussen de LTR en de YFZ, waarom ik voor yfz gekozen heb =
heb voor YFZ gekozen gewoon voor de problemen met de versnellingsbak, alzook krijg ik die niet op de aanhaner
En een DS450?
Een super quad en ook standaard af fabriek met eventuele CE...
Ik zag dat Alfa164 er ook 1 wilde en ze bij een bepaalde MX team ook alleen DS450 hebben nu.
Heeft er iemand al erving mee btw?
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
OpticalNicolas schreef:Ik me vandaag YFZ besteld.
Ik zat te twijflelen tussen de LTR en de YFZ, waarom ik voor yfz gekozen heb =
heb voor YFZ gekozen gewoon voor de problemen met de versnellingsbak, alzook krijg ik die niet op de aanhaner
Proficiat met de aankoop!
Ik zal je dit jaar in Geraardsbergen niet meer kunnen volgen.
Joa kijk , ik zit gewoon met een grote vraag als dat prbleem van de versnellingsbak er nog in zit hoe kan k dat oplossen of kan k dan beter meteen een andere quad aanschaffen ?
da probleem da is een stukske da ge moet kopen en plaatsen en voila. ik ben een suzuki man e dus men keuze is hiermee duidelijk he en de ltr staat al redelijk breed dus dan kan je dat geld nog in motor steken i.p.v. a-armen,... . mja da vind ik en da ben ik maar he
grtz de_jerre
ik zou ook voor de ltr gaan , staat standaard al crossklaar en , ze zijn ook heel betrouwbaar , plaats de versnellingbak versteviging en gaan met die banaan
grtz
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
joa me pa segt van als je een nieuwe quad koop en hij is seker niet goedkoop, moet je hem niet al na 2 weken uitelkaar hale om zo'n ding erin en te zetten en k snap suzuki niet dat ze niet gwoon dat ding erin zetten dus nu gaat het wss nog tussen de KFX en de YFZ maar welke van die is sneller en betrouwbaarder ?