Hallo allemaal,
Afgelopen week heb ik de vraag aan iedereen voorgelegd wat ik beter kon kiezen een Barossa of een Adly Nu is het volgende het geval; ik heb de mogelijkheid om evt. een TGB Blade te kopen, deze dan als begeleiding van groepen huurders die op een E-Ton Viper rijden.
Ik ben vanmiddag wezen kijken en ik kom er niet echt uit. Het is een goeie deal moet ik zeggen; de Barossa of deze 1 jaar oude TGB met 2500 op de teller. De Barossa is trouwens nieuw. Ze hebben allebei 250 CC en dde TGB is een automaat met handgas. De Barossa is een stuk wendbaarder maar heeft geen opbergmogelijkheid voor spullen.
Voor de TGB moet ik een enorme trailer hebben, zeker als de 5 E-tons er nog bij moeten. Een Barossa kan overal wel op, bij de rest van de Quads. Kortom; ik weet het gewoon niet...het heeft allebei zijn voor en tegens.
Nu is mijn vraag dan ook; heeft er iemand ervaring met de TBG Blade en zo ja, hoe zijn die ervaringen? En dan wil ik eigenlijk ook echt alles weten!
Van de Barossa weet ik al dat ie gewoon goed is, kwalitatief een betrouwbaar product. Als ik erbij reken dat ik ook in m'n eentje nog wel eens wil toeren dan is de Barossa denk ik leuker door z'n snelheid en wendbaarheid, de TGB daarentegen is weer zo'n joekel dat m'n complete kampeeruitrusting mee kan...
Nou ja...wie heeft tips voor me?
Alvast bedankt!

TGB of Barossa
TGB of Barossa
Wildness Outdoor Trails, voor alle bedrijfsuitjes op Outdoor-gebied --> vanaf 15 maart ook Quadverhuur

- sjmallie94
 - Quadverslaafde

- Contacteer:

hallo , ik heb een barossa chetaa 170 cc ik ben er supper tevreden over 
 het is een b merk 

en voor de rest ik zouw zeggen waar voor gaa je hem gebruiken ?
als je echt gaat modderen is de barossa niks dat geef ik eerlijk toe
dan moet je gaan voor de TGB
als je over de weg gaat en veld weg , of wat anders op de baan , dan zouw ik voor de barossa gaan

de TGB is daar ook wel goed voor maar licht er ook aan of je lange routes rijd of niet .

en voor de rest ik zouw zeggen waar voor gaa je hem gebruiken ?
als je echt gaat modderen is de barossa niks dat geef ik eerlijk toe
dan moet je gaan voor de TGB
als je over de weg gaat en veld weg , of wat anders op de baan , dan zouw ik voor de barossa gaan
de TGB is daar ook wel goed voor maar licht er ook aan of je lange routes rijd of niet .
Barossa Cheetah 170 cc  >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .   
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!

Suzuki my way of life

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!