quad elke keer verzopen?
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

quad elke keer verzopen?
Hallo,
ik heb een access streak, met 70cc, 17,5mm carb, 4,8 rollen(net te zwaar), malossi drukveer rood, custom uitlaat.
elke keer als ik wil gaan rijden en me quad heeft een dag stil gestaan start hij niet meer. als ik hem dan eindelijk weer aan de praat heb gekregen(door een uur te staan kicken) en ik zet hem weer uit, dan start hij wel weer normaal
wat is hier het probleem van, want ik wordt er echt para van?
alvast bedankt
ik heb een access streak, met 70cc, 17,5mm carb, 4,8 rollen(net te zwaar), malossi drukveer rood, custom uitlaat.
elke keer als ik wil gaan rijden en me quad heeft een dag stil gestaan start hij niet meer. als ik hem dan eindelijk weer aan de praat heb gekregen(door een uur te staan kicken) en ik zet hem weer uit, dan start hij wel weer normaal
wat is hier het probleem van, want ik wordt er echt para van?
alvast bedankt
ik naakt met carneval, ik leg me L*L in me nek en ik ga verkleed als benzinestation
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

nee ik net me sproeier gechecked en die was niet verstopt.
ik bedenk me net; dat wanneer ik hem wilde starten ik me choke niet gebruikte, en dat ik toen de hele tijd ben gaan kicken, zou dit het probleem misschien zijn dat wanneer ik me choke gebruik dat hij dan wel start in 1 keer?
ik bedenk me net; dat wanneer ik hem wilde starten ik me choke niet gebruikte, en dat ik toen de hele tijd ben gaan kicken, zou dit het probleem misschien zijn dat wanneer ik me choke gebruik dat hij dan wel start in 1 keer?
ik naakt met carneval, ik leg me L*L in me nek en ik ga verkleed als benzinestation
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

klopt, ik heb hem net helemaal droog gekicked en toen starte ik hem met choke en toen deed hij het niet in 1 keer maar wel binnen 10x kicken.
ik zal morgen nog even kijken of het dan ook nog zo gemakkelijk gaat
maar alvast bednkt
ik zal morgen nog even kijken of het dan ook nog zo gemakkelijk gaat
maar alvast bednkt
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
quadaccessstreak schreef:sterkere bougie![]()
hij bedoelt de hittegraat vd bougie ...er staat een getal op je bougie bekijk die eens je zal het wel zien.
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

-
quadaccessstreak
- Toeschouwer

en als je je trekveren vervangt dan moet je je koppeling eraf halen maar als je alles dan weer inelkaar zet dan hangt je v-snaar slap, kan je je quad dan gwn starten als je v-snaar slap hangt en dat hij zichzelf dan weer strak trekt?
V-snaar zit gelijk strak als je alles monteert, ik zou maar iemand erbij halen die het vaker gedaan hebt.
Je moet zowiezo al een andere bougie halen. Maar als je al niet weet hoe je v-snaar zit betwijfel ik of de carburateur wel goed staat afgesteld.
Je moet zowiezo al een andere bougie halen. Maar als je al niet weet hoe je v-snaar zit betwijfel ik of de carburateur wel goed staat afgesteld.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard