ipod

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

ipod

Bericht door Fre* »

ik wil liedjes overzetten van een andere ipod op mijn pc, maar via itunes gaat dit niet want ik kan daar niet aan de liedjes aan, weet iemand hoe dit wel kan?

groetjes
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

je kan maar 1 ipod op i tunes gebruike dus als je al liedjes erop heb staan van andere itunes moet je die eerst verwijderen en die van je eige itunes erop zetten
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

ja da weet ik, maar kan ik niet via deze computer ofzo in de ipod?

want het is maar 1mix en daarvoor kan ik moeilijk al mijn liedjes gaan verwijderen he...

ik wil van een vriend zijn ipod een mix op mijn pc zetten... dat is eigenlijk de situatie
Randy Yamaha
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Randy Yamaha »

Kan hij dat nummer niet beter via de E-mail of msn sturen? dan ben je deruit :P of op een usb stick zette
Kimmy
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Kimmy »

Je kan meerdere Ipods op Itunes gebruiken, heb er zelf 2 en kan ze zelfs gelijktijdig aankoppelen en bewerken

wat je niet kan is nummers OVERZETTEN van een Ipod naar een computer, hetgeen jij dus wilt probere :) heb het ook al willen doen om een mix te verkrijgen , maar op die manier lukt dat niet

mvg

Kimmy
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

lang leve de Ipod :buig:

NOT :mrgreen:
Matthieu
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Matthieu »

via de ipod zal dit niet lukken.

je vriend kan wel die mix op zn ipod zetten als hij die ipod ook activeert voor gebruik als externe harde schijf, dan zet je die mix via windows verkenner op die ipod en dan kan je dat er even gemakkelijk terug afhalen, het principe van een usb-stick dus :idea:
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Kimmy schreef:Je kan meerdere Ipods op Itunes gebruiken, heb er zelf 2 en kan ze zelfs gelijktijdig aankoppelen en bewerken

wat je niet kan is nummers OVERZETTEN van een Ipod naar een computer, hetgeen jij dus wilt probere :) heb het ook al willen doen om een mix te verkrijgen , maar op die manier lukt dat niet

mvg

Kimmy
Idd, hier staan ook 3 ipods op itunes, je kan wel liedjes in een aparte map zetten op je ipod. Het zelfde dus als op een usb, deze kunt ge wel ni luisteren via uw ipod ma je kan ze dan wel overzetten naar andere pc's :applaus:

Ipod rules :knikduim:
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

veel ingewikkeld werk zo te horen ( als je nietveel van pc's afweet toch)

maar hij gaat de mix gewoon uploaden via een site, en daar kan ik hem dan afhalen :D
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Fre* schreef:veel ingewikkeld werk zo te horen ( als je nietveel van pc's afweet toch)

maar hij gaat de mix gewoon uploaden via een site, en daar kan ik hem dan afhalen :D
geef me die site dano ok maar love remix :D ^^

chocolate van kash al ghoord :D :p
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

das al een oud lieken eh :D da ken ik al e paar maand.

tis ne mix van the subs
Plaats reactie