Ik zie hier zoveel topics, en sommige moeten dinnen als informatie topics maar ik word er nog niet echt wijzer van.
Ik zou het liefst een combinatie van straat en offroad willen.
Straat = lekker laag en breed! En wat showen
Ik ben 1.82, 21jaar en in bezit van een rijbewijs, dus ik zoek wel iets met kenteken.
Ik neem aan dat ik met een Quad met kenteken, gewoon de straat op mag? Op bijv. 50km/u wegen?
Wat zijn bijv. de A, en wat de B merken? En dan de vraag die vast al 1000x voorbij is gekomen, welke kan ik het beste nemen? Ben beginner, maar wel iemand die niet genoeg neemt met minder en direct wel iets goeds wil hebben (maar wel binnen budget!) Ik dacht zelf iets tot de €3000.- ? Is daar iets leuks voor te koop en dan van te maken? of moet ik toch echt meer geld er voor op zijleggen?
Ik ben echt helemaal nieuw in deze wereld, me neefje had vorig jaar een Quad gekocht van €1000 (nieuw), dat zal vast en C merk geweest zijn? Maar dat vond ik al best gaaf rijden! Kon een trekhaak op, wat ik ook wel handig vond..
Hopelijk willen wat mensen de moeite nemen met deze vragen te beantwoorden, en me wat op weg te helpen.