Met een brute force heb ik geen ervaring, met een king quad wel, ikzelf heb een 450 en een paar van mijn vrienden een 700, en we zijn er allemaal super tevreden van
Volgens mij is hij zeker te gebruiken als landbouwvoertuig, en met 2 erop zitten is mogelijk, maar het valt een beetje te zien hoe groot jullie zijn
Ik en mijn vrouwke hebben daar geen probleem mee, maar we zijn dan ook geen grote en geen zware mensen (samen wegen we 125kg).
Als jullie iets grotere en zwaardere mensen zijn denk dat jullie beter zoeken naar een quad die speciaal gemaakt is voor 2 personen, zoals de Goes 520 max, of de Can-am outlander-max (400, 650 of 800cc). Die hebben een speciale langer chassis (ik denk 30cm) en dat is wel een enorm verschil qua comfort als je met 2 rijd.
Om nog even terug te komen om de Brute force, wel ik heb er nog nooit eentje in het echt gezien, maar ik denk dat hij nog iets krachtiger is dan de king quad, ik weet ook dat het een 2 cilinder is, en dat zul je volgens mij wel voelen in het koppel, maar hij is ook een paar duizend € duurder ...
Probeer eens met beide te rijden, want als je met 2 rijd voelt de quad ook zeer verschillend aan .. en probeer ook eens met zo een 'langere' versie om het verschil te voelen.