Hoeveel vermogenwinst Voorbocht + Dynojet?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
NHke
Quadrider
Quadrider

Hoeveel vermogenwinst Voorbocht + Dynojet?

Bericht door NHke »

Op hoeveel % vermogenwinst kan ik rekenen als ik een voorbocht en dynojet installeer?

Ik zit nu met een FP uitlaat, iemand enig idee van een voorbocht dat daar op past zonder problemen en waar ik deze kan bestellen?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

je kan eens contact opnemen met FP zelf tel 0477/88.30.54 hij kan u wel verder helpen hij is van limburg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
NHke
Quadrider
Quadrider

Bericht door NHke »

yamahakoppel schreef:je kan eens contact opnemen met FP zelf tel 0477/88.30.54 hij kan u wel verder helpen hij is van limburg
quadperformance zegt iets van een 4 pk vermogenwinst te hebben mits afgesteld met een dynojet kit.., is dit wat merkbaar?
z400_racer
Quadracer
Quadracer

Bericht door z400_racer »

NHke schreef:
yamahakoppel schreef:je kan eens contact opnemen met FP zelf tel 0477/88.30.54 hij kan u wel verder helpen hij is van limburg
quadperformance zegt iets van een 4 pk vermogenwinst te hebben mits afgesteld met een dynojet kit.., is dit wat merkbaar?
je zal het wel merken maar evrwacht er zeker niet téveel van want het stelt vrij weinig voor
is overigens praktisch enkel op trekkracht te bemerken,extra snelheid zal je niet hebben
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie