Op hoeveel % vermogenwinst kan ik rekenen als ik een voorbocht en dynojet installeer?
Ik zit nu met een FP uitlaat, iemand enig idee van een voorbocht dat daar op past zonder problemen en waar ik deze kan bestellen?
Hoeveel vermogenwinst Voorbocht + Dynojet?
- yamahakoppel
- Quad GOD
je kan eens contact opnemen met FP zelf tel 0477/88.30.54 hij kan u wel verder helpen hij is van limburg
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
je zal het wel merken maar evrwacht er zeker niet téveel van want het stelt vrij weinig voorNHke schreef:quadperformance zegt iets van een 4 pk vermogenwinst te hebben mits afgesteld met een dynojet kit.., is dit wat merkbaar?yamahakoppel schreef:je kan eens contact opnemen met FP zelf tel 0477/88.30.54 hij kan u wel verder helpen hij is van limburg
is overigens praktisch enkel op trekkracht te bemerken,extra snelheid zal je niet hebben
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;