Als ik gewoon laag in de toeren rij is er niks ana de hand, maar als ik het gas losgooi gaat het rammelen, net of er iets los zit,
weet iemand wat dit is?
Volgensmy kwam dat door laatst, ik reed hard weg in de 1 volle toeren toen wou ik hem in zn 2 zetten tikte ik hem perongeluk in de vrij en toen begon die ook al zo iets te rammelen, wet iemand wat het probleem is?
Alvast bedankt
Gr Bas
Yamaha blaster
Yamaha blaster
yamaha Blaster 200.
Hey,
dat heb ik ook gehad met mijn oude blaster.
Ik reed een beetje schuin door een groot gat in de grond en toen in 1 keer hoorde ik van alles rammelen.
ik gelijk de quad stil gezet en is in de vrij weer aangekickt. Het rammelen hielt niet op. Toen gekeken of hij nog compressie had en dat had hij nog voldoende.
De quad heb ik toen binnen gedaan bij hajotrade in geesteren en toen bleek mijn balanstandwiel kapot te zijn.
ik denk dat jij ditzelfde hebt. de kosten waren meen ik 180 euro
greetz
dat heb ik ook gehad met mijn oude blaster.
Ik reed een beetje schuin door een groot gat in de grond en toen in 1 keer hoorde ik van alles rammelen.
ik gelijk de quad stil gezet en is in de vrij weer aangekickt. Het rammelen hielt niet op. Toen gekeken of hij nog compressie had en dat had hij nog voldoende.
De quad heb ik toen binnen gedaan bij hajotrade in geesteren en toen bleek mijn balanstandwiel kapot te zijn.
ik denk dat jij ditzelfde hebt. de kosten waren meen ik 180 euro
greetz