Graag een paar reviews die me kunnen helpen een beslissing te nemen.
Levensduur batterijen, reactie snelheid, schok / waterbestendigheid, en duidelijkheid van het scherm en aanduidingen zijn voor mij zeer belangrijk.
Gracias

Maar dan moet je toch regelmatig op het display kijken of niet? Want die heeft geen stem voor routebeschrijving als ik me niet vergis...AlfA schreef:ik heb de GPSmap 60CSx, en gebruik hem ALTIJD op de quad, ik heb er de gewone én stafkaarten van belgie en nederland bij gehaald, zeker de stafkaarten zijn de moeite als je wat kleine wegen wil opzoeken.
Niet vergeten er een houder bij te komen voor op de quad !
Je krijgt er zeker geen spijt van.
De CSx heeft een echt kompas, en hoogtemeter ingebouwd.
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Gaat de hele dag mee op 2 AA batterijen, overdag moet je zelfs de achtergrondverlichting niet opzetten, het zonlicht reflecteert, en geeft een héél goed zicht.
zit in een stevige behuizing, en met de houder voor op de quad erbij heb je nog een extra bescherming errond.
hij is volledig waterdicht tot 3m als ik me niet vergis.
Maar ik zou zeker de CSx pakken, en niet de Cx.
Ik zie dat je ven meldert bent, da's redelijk in de buurt, ik wil met plezier wel eens langskomen dat je die eens kan zien.

Er zit geen stem in, wel en pieptoon, en dan wordt de volgende verkeers situatie groot en overzichtelijk weergegeven op het scherm, samen met de afstand tot deze situatie.Maar dan moet je toch regelmatig op het display kijken of niet? Want die heeft geen stem voor routebeschrijving als ik me niet vergis...