Dag allemaal!
ik ben hier nieuw dus ga me even voorstellen

Ik ben Sven en woon in Beringen-Paal (Limburg, +-10km van Hasselt) Ik ben 21. Ik ben al jaren gek van alles wat een motor heeft, toen ik 13j was reed ik al m'n eerste meters met de auto. Op m'n 14de had m'n vader mij een oude Suzuki 185cc gekocht om me wat mee te amuzeren. Een dikke 2takt die wel redelijk goed vooruit ging voor zo'n oud kadol

Op m'n 16de kocht ik mij een Yamaha Aerox (scootertje). Na enkele weken begon hier dan ook het opfokken van

Hier kon ik ook al behoorlijk m'n wheelies en dergelijke mee doen

Deze dan maar verkocht op m'n 19de, en toen mij een VW Kever aangekocht (al een passie van kleins af aan, zit in de familie) Nu, ik wil gewoon mijn passie voor auto&moto duidelijk maken..
Wel, hier komt het dan

Ik ben al een paar maand gek van een quad. Mijn beste maat z'n schoonvader heeft een Can Am Outlander 800, een beest van een quad

gaat enorm vooruit voor zo'n zwaar machine. Op een avond kwam hij hier mee aan, en we gingen een ritje doen. Ja toen was het hek van de dam natuurlijk.
Ik heb al wat rondgekeken voor een quad,zowel nieuw als occasie. Maar ik denk dat je een quad beter nieuwzijnde koopt, nietwaar?
Een kameraad van mij had een Kawa KFX450 te koop staan, een paar keer mee gereden maar jah. Ik ben zowat verliefd geworden op de nieuwe Kawa KFX450R '08. Ik weet dat het een beestige quad is voor een beginneling, maar ik ben wel snel weg met alles wat een motor en wielen heeft. En als je je verstand erbij houdt in het begin is dit wel te doen denk ik!
Nu wil ik weten van de ervaren quad rijders of dit een goede beslissing is? Want ik heb alleen maar goeie commentaar van de 450R gevonden. Alu frame, achteruit versnelling, injectie enzoverder..
Hopelijk word ik hier wat wijzer
ALVAST BEDANKT, grtz Svenchez