Ik ben al een week op zoek naar een komplete Street Legal Kit voor mijn ATV.
Ik heb wel wat "goedkope" kits gevonden in de US, maar daar ga ik niet voor.
Zijn er bedrijven in NL, Belgie of Frankrijk waar ik een komplete homologatie Kit kan aanschaffen?
- 4 knappe Knipperlichten met flasher en mooie switch voor op het stuur.
- 1 claxon (horn) met switch (of gecombineerd met de knipperlichten: nog beter!)
- Spiegels
- Setje reflectoren
Ik heb me werkelijk rot gezocht, maar de meeste knipperlichten zijn of lelijk, of geleverd zonder toebehoren, de spiegels vielen ook vies tegen (de universele versies zijn vaak oerlelijk).
Misschien moet ik (als ik eindelijk weer eens tijd heb) maar even gaan checken in een paar motorzaken.
Ook vraag ik me af hoe ik dit allemaal moet aansluiten op mijn Rincon: zal ik de voedingskabels van mijn verlichting maar aftappen?
ATV Street legal Kit
- cyberdrone
- Quadracer

Ik denk dat je die bij de meeste quad parts shops kan vinden, t'zal gewoon even zoeken zijn.
Je kan ook anders eens een mail sturen naar de mannen van quadfun of quadshop ik ben er zeker van dat die je gaan kunnen helpen.
Hoe die handel moet installeren weet ik niet
Moet je ook geen officieel homologatie bewijs hebben voor je hem op het straat mag brengen en hij in orde is voor de verzekering ? (ik kan natuurlijk verkeerd zijn he ..)
Je kan ook anders eens een mail sturen naar de mannen van quadfun of quadshop ik ben er zeker van dat die je gaan kunnen helpen.
Hoe die handel moet installeren weet ik niet
Moet je ook geen officieel homologatie bewijs hebben voor je hem op het straat mag brengen en hij in orde is voor de verzekering ? (ik kan natuurlijk verkeerd zijn he ..)
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- Denus
- Quadrider

- Contacteer:
De Rincon is met tijdelijke spulen door de keuring gegaan.
Deze is dus goedgekeurd gezien ik een kenteken en de papieren heb.
Raar gesjoemel, maar daardoor ook een mooie prijs voor een fantastische quad.
Dat spiegeltje en claxon krijg ik er zelf ook wel op!
Op zich de knipperlichten ook wel, maar ze moeten ook werken natuurlijk
Deze is dus goedgekeurd gezien ik een kenteken en de papieren heb.
Raar gesjoemel, maar daardoor ook een mooie prijs voor een fantastische quad.
Dat spiegeltje en claxon krijg ik er zelf ook wel op!
Op zich de knipperlichten ook wel, maar ze moeten ook werken natuurlijk