Wanneer ik de door de manual aanbevolen bandenspanning gebruik (da's 0.35 bar voor en 0.3 achter) rijdt mijn quad als een slinger over de weg, en stuurt deze bijzonder zwaar (op het asfalt iig).
Kan ik de spanning zonder gevaar opvoeren naar bijvoorbeeld 1 bar om zo wat meer grip te krijgen?
Is de aanbevolen spanning niet alleen bedoeld voor offroad?
Het kan ook zijn dat ik waarschijnlijk andere banden moet aanschaffen gezien ik meer op wegen zal rijden dan offroad (Noord-holland hè..- zucht - )
Graag jullie mening.
Aanbevolen bandespanning lijkt niet juist
- cyberdrone
- Quadracer

0,3 lijkt me ook wel enorm plat, misschien goed als je in een zandbak gaat rijden, maar ander zal het tussen de 0,5 en 0,7 wel een pak beter aanvoelen 
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
- cyberdrone
- Quadracer

Voor op de gewone weg zal dat wel goed zijn, voor off-road zet ik ze op 0.6, maarja, dat is persoonlijke keuze natuurlijk. Ik denk dat het ook te zien valt hoe je vering is ingesteld en wat type banden je hebt.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"