hallo, heeft iemand nog dit probleem gehad: je steld je kleppe af (inlaat 10) (uitlaat 15) je zet je kleppendeksel erweer op, je start en hop weer hetzelfde getik, je steld ze nog eens af, en weer hetzelfde getik.
ik vond ook wel dat mijn distributieketting nogal los hangde mss heeft het daar wel mee te maken. is er een manier om de ketting aan te spannen of gewoon een nieuwe steken? ik vermoed het laatste dus als er iemand weet waar ik aan stukken kan geraken voor de ksf, laat maar horen dan.
alvast bedankt.
groeten brammo
afstellen kleppen kawasaki ksf 250
-
- Quadracer
van welke kant komt het geitk van rechts als je er op zit dan is het de compressieklep van de kickstarter dat kan geen kwaad alleen irritant.
komt het van links kan het je distributieketting zijn of de spanner er van is geen grote kost en simpel te plaatsen.
het kunnen je nokkenassen zelf zijn ook. heb je groeven gezien in de nokken dan heb je prijs en dan zou ik de motor niet meer starten of je kan de kulas ook beschadigen. en dan kan je beter een andere kopen want dan kom je met 2500€ niet toe voor stukken.
grtz jelle
komt het van links kan het je distributieketting zijn of de spanner er van is geen grote kost en simpel te plaatsen.
het kunnen je nokkenassen zelf zijn ook. heb je groeven gezien in de nokken dan heb je prijs en dan zou ik de motor niet meer starten of je kan de kulas ook beschadigen. en dan kan je beter een andere kopen want dan kom je met 2500€ niet toe voor stukken.
grtz jelle
raptor 660 power