barossa chetaa schreef:wat heeft dit met een chineesen quad te maken ?? dit is bij langen nog niet zoo
da's een mooie manier om veel berichten te kunne posten:P
Is er uberhaupt iemand die een honda 700 gaat kopen? Ben wel benieuwd na die nieuwe 700. Helaas is het uiterlijk minder dan de raptor en kfx 700. Maar prestaties zijn belangrijker dan t uiterlijk!
barossa chetaa schreef:wat heeft dit met een chineesen quad te maken ?? dit is bij langen nog niet zoo
Is er uberhaupt iemand die een honda 700 gaat kopen? Ben wel benieuwd na die nieuwe 700. Helaas is het uiterlijk minder dan de raptor en kfx 700. Maar prestaties zijn belangrijker dan t uiterlijk!
het gaat mij niet om het posten , maar ik zeg dat het slecht is , maar niet zoo slecht wie een chinees
uhm , voel je nu niet aangevallen ofzo he .
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
het gaat mij niet om het posten , maar ik zeg dat het slecht is , maar niet zoo slecht wie een chinees
uhm , voel je nu niet aangevallen ofzo he .
Sorry lex ik bedoelde niet jou:P Ik bedoelde de gene die over die chinezen begon!
Dus het was voor die gene boven jou bedoeld:P
En honda is een prima merk! Ze hebben alleen slechte ontwerpers. Zn 700 kun je toch wel wat mooier tekenen?
Dus cheetah ik voel me neit aangevallen en het was een misverstand! Want je geeft tenminste nuttige informatie dan dat ze over chinezen beginnen terwijl t jappaners zijn! Maar als ik iemand met aziatisch uiterlijk zie denk ik ook direct aan een chinees:P