Tja soms vraag ik me toch af of sommige mensen niet beter een bootje of jetski kopen. hebben ze volgens mij veel meer lol aan dan waar ze mee bezig zijn
Charger69 schreef:Tja soms vraag ik me toch af of sommige mensen niet beter een bootje of jetski kopen. hebben ze volgens mij veel meer lol aan dan waar ze mee bezig zijn
En als ze dan stukken rijden hebben ze een lang gezicht
Maar er zijn er veel die hun quad zo afbeulen,dan durven ze nog te beweren dat een 4x4 quad er voor gemaakt is
Ok dat je een deftig gaat ploeteren, maar dit is erover .. Zoals Charger reeds zegt, als ze dan eens brokken krijgen steken ze het op de quad .. duhhh..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Ja, dat viel mij ook op: men doet de gekste dingen met de quad, en staan dan raar te kijken als er iets knapt...
Het kost mij allemaal tè veel geld om mijn quad in de prak te rijden voor een youtube filmpje...
hallo je hebt een honda rincon hoe bevald het apparaat trekkracht topsnelheid en onderhoud van het machine .
kun je mij wat info mailen ik wil zoiets kopen heb nu een tgb blade 325
grt pieterjan
Onderhoud is tot nu toe een paar tientjes aan olie en een oliefilter.
(als je de schade van mijn ongeluk even vergeet)
Snelheid is 102km/u max, maar je zit er zo: kriebels in je buik gegarandeerd!
Alle Rincons worden uit de US geimporteerd (waar ze ook gemaakt worden), dus je zit wel met een Miles teller.
Die heb ik nu laten omzetten (althans, dat gaat deze week gebeuren) door een kilometer versie maar zo'n teller is duur (620 euro), en alleen bij Honda Frankrijk te verkrijgen.
Op Ebay kan je je Miles teller laten omzetten naar KM bij een duits bedrijf: kost je 130 euro.
Het is een mooie machine, maar je moet er veel aan doen om deze op de weg te krijgen: knipperlichten, spiegels enz enz.