Had al een Custom Made versie in Traanplaat variant:

Deze versie vind ik toch iets chiquer staan:

Versie's in een hoop kleuren leverbaar, voor elk wat wils dus.
Sledge Hammer

Wel goed gevonden, maar o-wee de dag dat hij wel eens vast komt te zitten ...

Denk dat die carbon versie er ook wel mooi zullen uitzien en als ze die kunnen graveren, kan je er toch alles op laten zettenCharger69 schreef:Idd een mooi alternatief![]()
Mijn vervang labels zijn ook klaar in carbon versie. Ik moet alleen nog eens nadenken over welke tekst of zo dat ik erop zet.
Voorlopig maar eens eerst monteren en enkele foto's maken en ze bij mijn Tuning Project topic plaatsen

Denus schrijft:
Inderdaad een leuk alternatief.
Mijn quad zit zo vol met warnings dat je bijna zou denken dat je er niets mee mag..
Ik heb ook vervangende plaatjes gezien, maar waarvan de humor daarvan soms twijfelachtig is:

Klopt Denus, die Yanken proberen zich zelf overal voor in te dekken ivm (miljoenen) claimsDenus schreef:Hey Sledge,
Ja, ik snap wel waarom die labels op de machines zijn geplakt hoor![]()
Mijn auto (Chrysler Neon 2.0i 2001) zit ook stijfvol met labels: dit is vaak bedoeld voor de amerikaanse markt.

Ach ja, je hebt deze 'joke' labels voor alle bekende merken (check ebay), en als je dit tè serieus neemt ben je zelf natuurlijk ook niet helemaal lekker...cyberdrone schreef: Wel goed gevonden, maar o-wee de dag dat hij wel eens vast komt te zitten ...

Die foto's zullen morgen wel komen in het tuning project .Sledge Hammer schreef:Denk dat die carbon versie er ook wel mooi zullen uitzien en als ze die kunnen graveren, kan je er toch alles op laten zettenCharger69 schreef:Idd een mooi alternatief![]()
Mijn vervang labels zijn ook klaar in carbon versie. Ik moet alleen nog eens nadenken over welke tekst of zo dat ik erop zet.
Voorlopig maar eens eerst monteren en enkele foto's maken en ze bij mijn Tuning Project topic plaatsen.
Heb je de foto's al ?

He Skywalker,skywalker schreef:Mooi Gemaakt Sledge.![]()
Hoe kom je op het idee