Allereerst zal ik me eigen even voorstellen.
Mijn naam is roy , ben 27 jaren oud , en kom uit Baarle-Nassau.
Zal ook meteen even mijn nickname verklaren ... Zoals ik dus al zei , Ik heet roy en geen August Horch zoals m'n nickname zegt.
August Horch zal voor de meesten nu niet bepaald een bekende naam zijn , maar deze meneer was dus de oprichter van Audi.
Aangezien ik zelf een voorliefde heb voor audi (rijd dan ook audi)Vandaar dus de nickname!
http://s407.photobucket.com/albums/pp15 ... My%20cars/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma allez ... de reden dat ik me eigen hier aanmeld ..,
Zit met de gedachte om aankomende zomer een quad aan te schaffen. (2ehands wel te verstaan)
Deze wil ik eigenlijk helemaal niet gaan gebruiken voor off- maar enkel voor on-road.
Wil dan dus ook eigenlijk een sjiek modelleke.
Mijn gedachte gaat dan ook uit naar een Yamaha raptor 660.
Nu het mijn bedoeling om deze dan vervolgens te gaan onderwerpen een paar uiterlijke wijzigingen zoals verlagen , bredere assen erop en andere velgskes , enz , enz ...
Nu wil ik zoals al eerder gezegd de raptor pas aankomende zomer gaan aanschaffen , wat dus mij dus nog wat orientatie mogelijkheden geeft.
Zo had ik dus eigenlijk een vraag, Dat het een raptor zal worden staat eigenlijk vast. Nu het geen nog niet vast staat.
Uit welk jaar deze word!
Zo heb ik al vele foto's bekeken alleen ik zie zo 1 2 3 nie meteen uiterlijke verschillen tussen bijv. een 2001 model en een 2006 model.
Ik vroeg me eigen dus af of iemand hier mij kon vertellen wat de uiterlijke verschillen zijn.
Is zo bijv. de vorm van de spatborden anders of zijn er toch wel degerlijk meer uiterlijke verschillen?
Hopelijk kan iemand mij hier enigzins mee helpen.
Bvd.