Kymco 700
Kymco 700
Hey allemaal, ik was zojuist bij mijn Suzuki dealer hier in de buurt en die vertelde me dat er binnenkort een 700CC van Kymco gaat verschijnen! Weet iemand hier al iets vanaf? Ben erg benieuwd of zoiets een beetje kan concurreren op de markt.
Re: Kymco 700
denk dat onze beruchte kymco lover er wel wat van weet. die weet namelijk alles van kymco en kymco is ook volgens hem HET quadmerk onder de quads.
greetz
greetz
Nou, ben benieuwd 
zo te zien is jarcos hem voor 
Hoe is het met je warrior jarcos? of ben je stiekem naar wat anders aan het kijken??
Hoe is het met je warrior jarcos? of ben je stiekem naar wat anders aan het kijken??
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

Als er een topic gemaakt word over Kymco is die kerel spoorloos.
Ik ben benieuwd:D naar die Kymco 700. Sport of Ulltiry?
Ik ben benieuwd:D naar die Kymco 700. Sport of Ulltiry?
YAMAHA BREEZE 125cc
- ChinaCrisis
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Als je Googled op Kymco 700 kom je op een Kymco scooter uit...
Nou is het zeker niet onmogelijk om een scooterblok in een quad te lepelen, maar of dat ook gaat gebeuren
Nou is het zeker niet onmogelijk om een scooterblok in een quad te lepelen, maar of dat ook gaat gebeuren
http://www.quadwise.nl
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
Ik had inderdaad ook even gezocht en kwam bij die scooter / motor uit. Maar nog geen spoor van een quad...

Binnenkort komt er een vrachtje updates in één keer in mijn topic...vond het leuker om alles ineens te doen in plaats van steeds een klein stukje...hou het in de gaten zou ik zeggen, ik vermoed dat je het interessant gaat vindenquad-racerrr schreef:zo te zien is jarcos hem voor
haha zal ik zeker doen 
Ik vind het vooral leuk om te zien hoe ''normale/ouwe quads'' helemaal ''opgefrist'' worden
Dus zo rot mogelijk die quad en er dan iets super moois van maken ( dan wel eigen creatie )
Ik vind het vooral leuk om te zien hoe ''normale/ouwe quads'' helemaal ''opgefrist'' worden
Dus zo rot mogelijk die quad en er dan iets super moois van maken ( dan wel eigen creatie )