Nu aleen nog een serieuze ijzere ramp gelijk danny metal en dan kom et goe
Enjoy

das erges aan de have in antwerpe aan de petrolium rafinaderijkillroy1488 schreef:waar is da ergens
Danku danku zal ik zeker doen vandaag of volgend weekend is wa moeilijker probeere nac nac of Nothingairwolf schreef:goe bezig!
doe zo maar verder!

jot zal ik zeker doen moest het lukke volge er hier nog foto's zoniet wss schoone crash foto's en nen hoop stukke me veel pechcraptor schreef:denk aan je airtime he
begint er al op te lijken

ohwjeahhh ..., veheug me nu al op dieGraveless schreef: Danku danku zal ik zeker doen vandaag of volgend weekend is wa moeilijker probeere nac nac of Nothing

ok zal ik zeker doen dan komen er ook nog een aantal van een vriend van mij bijdanny_metall schreef:ohwjeahhh ..., veheug me nu al op dieGraveless schreef: Danku danku zal ik zeker doen vandaag of volgend weekend is wa moeilijker probeere nac nac of NothingNothiNg
![]()
waarom zet je die foto's niet bij freestyle-foto''s???
daar horen ze echt wel bij!!!!

beter iets harder mar niet te hard en je moet snelheid hebben om afstand te halendjrene007 schreef:kun je mij leren/uitleggen hoe ik meer airtime krijg? ik spring wel 2 meter ver, en een halve meter hoog, en kan net 1 hand van het stuur doen., en moet je je vering hard of zacht instellen?

juist staand aanrijden doe ik ook altijd maar wist ni da je daardoor meer airtime kreegdanny_metall schreef:En spatborden eraf Flexentopic http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 20&t=26481" onclick="window.open(this.href);return false;
En bij de aanloop met je lichaam staand aanrijden