Heeft een K&N Luchtfilter veel zin bij en nog geheel orginele raptor 660 van bouwjaar 2005?
En wat zijn nog meer betaalbare opties om deze quad wat harder te laten optekken?
gr. Bart
K&N Luchtfilter 660
-
- Quadracer
Re: K&N Luchtfilter 660
een luchtfilter alleen zal ni veel uitmaken maar haal je DB-killer uit je uitlaat achteraan en dit samen met de filter opnieuw laten afstellen en hij zal al een pak beter gaan.
dan kan je ook nog je tandwielen veranderen naar gelang je wil
sneller optrekken 1 tand minder vooraan of 1 tand meer achteraan
meer topsnelheid 1 tand meer vooraan of 1 tand minder achteraan zo kan je gaan experimenteren.
de voorste tandwielen zijn het goedkoopst die kosten een 15€ stuk die achteraan kosten een 35€ stuk
grtz jelle
dan kan je ook nog je tandwielen veranderen naar gelang je wil
sneller optrekken 1 tand minder vooraan of 1 tand meer achteraan
meer topsnelheid 1 tand meer vooraan of 1 tand minder achteraan zo kan je gaan experimenteren.
de voorste tandwielen zijn het goedkoopst die kosten een 15€ stuk die achteraan kosten een 35€ stuk
grtz jelle
raptor 660 power
ik heb de db-killer eruitgehad (je bedoeld toch dat achterste pijpje uit de demper?) maar dan maakt hij overdeven veel geluid an dat vind ik ook nie egt fijn.
-
- Quadracer
is inderdaad dat pijpje.
hij maakt meer lawaai das waar.
maar als je een andere uitlaat steekt dan maakt deze ook meer lawaai.
je kan ook een k&n luchtfilter + een k&n powerlid steken das een tweede filter die je luchtfilterdeksel vervangt en dan krijgt hij nog meer lucht dus meer benzine geven, beter trekken maar ook nog meer verbruiken maar dat moet je erbij nemen.
en dan je db-killer laten steken en met je tandwielen spelen naar gelang je wil trekken of snelheid.
grtz jelle
hij maakt meer lawaai das waar.
maar als je een andere uitlaat steekt dan maakt deze ook meer lawaai.
je kan ook een k&n luchtfilter + een k&n powerlid steken das een tweede filter die je luchtfilterdeksel vervangt en dan krijgt hij nog meer lucht dus meer benzine geven, beter trekken maar ook nog meer verbruiken maar dat moet je erbij nemen.
en dan je db-killer laten steken en met je tandwielen spelen naar gelang je wil trekken of snelheid.
grtz jelle
raptor 660 power
oke bedankt zal eens kijken wat ik ga doen
mijn ervaring en mening is dat het wel veel uit maakt.
ik heb er namelijk ook een op zitten.
mooier geluid en trekt wat sneller, de topsnelheid weet ik niet, heb geen teller.
ik heb er namelijk ook een op zitten.
mooier geluid en trekt wat sneller, de topsnelheid weet ik niet, heb geen teller.