Aangezien zijn verzekering hier zich niet mee zal bemoeien, en jij natuurlijk een WA verzekering hebt?
Ik hoop dat hij een aantal flappen in de kluis heeft liggen
Waar zou je een goedkopere std achteras kunne kopen dan voor mijn Kymco KXR250? Anders pleur ik die as er zelf wel op.craptor schreef:900 voor een achteras krijg je er dan tweevan durableu
![]()
oplichters
Ik zou het nog niet weten. Ik haal hem morgen weer op bij de dealer. Ik hou je op de hoogte. Enige schade is eigelijk die kromme as en verder wat krasjes. Alles doet het voor de rest en niets afgebroken.art schreef:ThaGaruda schreef:Net ff bij de quadzaak geweest, maar hij is financieel totall loss verklaard. Krijg woensdag het officiele rapport.
Achteras was krom (zou 900e kosten) en dan nog alles erom heen wat vervangen moest worden.
Dus dat wordt opzoek gaan naar een andere quad helaas. Mensen nog leuke aanbiedingen
hoeveel moet deze kosten,ik heb interesse!

Als de verzekering van uw vriend de schade niet betaald zal hij het zelf toch doen, of niet?ThaGaruda schreef:Blasters zie je ook 100x zoveel als Kymco's helaas dus die asjes liggen niet voor het oprapen.
Mochten mensen er 1 weten, hou ik me aanbevolen!

Quad terug te kopen? Hoe bedoel je?!ThaGaruda schreef:Als die alles dekt, dan ga ik proberen me quad terug te kopen voor een leuke prijs en dan begin ik met repareren.