Ik ben 18 en heb bijna mijn rijbewijs en wil graag voor het eerst een quad aanschaffen. Heb vroeger regelmatig op een 50/80cc gereden.
Wat raden jullie mij aan, 350cc? Mijn budget is tussen de 3000 en 4000?
Alvast bedankt.
Olivier

Daar kan hij denk ik zekers wat meesixman schreef:hoi,
eerst en vooral welkom bij het forum....
je bent 18, je wilt je een quad aanschaffen....ok maar persoonlijk denk ik dat je een 350 cc best vlug beu zal zijn ivm prestaties...
een ltz is een betere keuze en die kan je beter aanpassen naar de toekomst toe voor wat meer vermogen erin te steken...
Een goeie raad van quad-racerrris dat je best wat meer zou sparen ten gevolge geen quad te kopen die je na een maand van de hand zou doen omdat ie niet voldoet aan je verwachtingen...
Een 400 vraagt ook niet te veel in onderhoud, inrijden tot 350km, verversen en dan aan 2000km verversen, dan om de 2000 km....enz..
Een 450 is veel krachtiger, ideale crosser maar vergt wat meer onderhoud en nazicht op de moter.
Een 660 en een 700cc is krachtig en draait soepeler, ideaal om te toeren, kracht onder het zadel te hebben maar niet om te crossen....
zelf heb ik begonnen met een 220cc..... 2 maand heeft het me kunnen bekoren.... gelukkig voor dezelfde prijs aan de dealer teruggegeven..
ik rij nu al 2 jaar met ltz 400, dit jaar verbouwd tot een 460cc met de prestaties van een 700cc
jij hebt je geld nog in je handen... koop zeker geen goedkoop, koop een quad met garantie en vertrouw op deftige quaders die je dezelfde raad geven.....
alle quads gaan vooruit.... de ene een beetje sneller dan de andere .... jij moet weten wat je doelstellingen zijn...
Bartr schreef: Daar kan hij denk ik zekers wat mee![]()
Valt dat echt zo tegen, een 350cc?
Voor jou is die 350 dan mss traag... maar dat hang allemaal af van wat je verwachtingen zijn.sixman schreef:hoi,
eerst en vooral welkom bij het forum....