Bead lock velg verven
Bead lock velg verven
Ik zou mijn bead lock velgen uit elkaar willen halen om deze van een nieuw laagje verf te voorzien.
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat de band er af floept?
Naar wat ik begrepen heb zit die buitenste ring vastgeschroefd zodat de band er niet af kan bij lage bandendruk. Maar net die ring wil ik opnieuw verven. Bij mij zijn er geen schroeven te zien. Ik heb dezelfde velgen als op de foto: http://www.lmmotors.be/CAN-AM%20800X.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Weet iemand hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat de band er af floept?
Naar wat ik begrepen heb zit die buitenste ring vastgeschroefd zodat de band er niet af kan bij lage bandendruk. Maar net die ring wil ik opnieuw verven. Bij mij zijn er geen schroeven te zien. Ik heb dezelfde velgen als op de foto: http://www.lmmotors.be/CAN-AM%20800X.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Eat my dust!
- edwin kingquad 750
- Quadfanaat

Re: Bead lock velg verven
die kunnen niet uit elkaar toch
volgens mij is de ring gelast of geperst
volgens mij is de ring gelast of geperst
suzuki power of dreams
Dan vraag ik mij toch af hoe je die band daar tussen gespannen krijgt. http://en.wikipedia.org/wiki/Beadlock" onclick="window.open(this.href);return false;
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
- edwin kingquad 750
- Quadfanaat

`wat jij heb is volgens mij gewoon een normale velg met verstevegings ring tegen deuken
suzuki power of dreams
Hmm... In de specs staat wel degelijk beadlock... 
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
- edwin kingquad 750
- Quadfanaat

het zou kunnen hoor zitten er geen boutjes aan de binnen kant van de velg
ik heb zelf geen can am maar ziet ze wel vaak staan bij de dealer
ik heb zelf geen can am maar ziet ze wel vaak staan bij de dealer
suzuki power of dreams
-
tjobbie
- Quadverslaafde

waarschijnlijk kun je hier wel terecht met je vraag: http://www.can-amforum.com" onclick="window.open(this.href);return false; 

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Specs:JBX schreef:Hmm... In de specs staat wel degelijk beadlock...
# Zwarte, centraal gegoten aluminium wielen
# Zwarte aluminium X-velgen met verstevigingsringen
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
CrapL.D. schreef:Specs:JBX schreef:Hmm... In de specs staat wel degelijk beadlock...# Zwarte, centraal gegoten aluminium wielen
# Zwarte aluminium X-velgen met verstevigingsringen
OK, ze gaan dus niet uit elkaar. Maar er blijft altijd water in staan en ze zijn niet meer om aan te zien. Ik zou ze willen schuren en herspuiten. Aangezien ze niet uit elkaar kunnen wordt dat wel wat moeilijker...
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
- edwin kingquad 750
- Quadfanaat

het is meschien een gek iede maar je kan ze van de winter wel laten straalen en peoder coaten dan blijven ze mooi
suzuki power of dreams
Hey, maar dat is een heel goed idee! Maar zou het niet voordeliger zijn om nieuwe te kopen in dat geval? Ik heb geen flauw idee wat dat kost of waar ik dat kan laten doen.
Can-Am Renegade 800 X
Eat my dust!
Eat my dust!
- edwin kingquad 750
- Quadfanaat

nou hier in nederland weet ik wel iemand die een adres weet
en ja ik weet niet wat nieuwe kosten maar peoder koten is super hard dan blijven ze wel mooi
voor altijd nieuwe gaan toch weer roesten zo als je zij maar in belgie zijn toch ook wel bedrijven die dat doen nieuwe velgen kosten denk ook al gauw 100 euro per stuk
ik denk als je 50 euro per velg neem voor peoder koten dat je wel aardig uit komt kan me vergissen natuurlijk
zou zeggen informeer gewoon is ergens
en ja ik weet niet wat nieuwe kosten maar peoder koten is super hard dan blijven ze wel mooi
voor altijd nieuwe gaan toch weer roesten zo als je zij maar in belgie zijn toch ook wel bedrijven die dat doen nieuwe velgen kosten denk ook al gauw 100 euro per stuk
ik denk als je 50 euro per velg neem voor peoder koten dat je wel aardig uit komt kan me vergissen natuurlijk
zou zeggen informeer gewoon is ergens
suzuki power of dreams
poedercoaten is idd hard, als je er een steen op krijgt springen de stukken coating eraf ... bij verf heb je een krasje ...
dan zullen ze ook compleet gestraald moeten worden tot op blank alu , grondlaag en minimaal 2 kleur lagen evt nog een blanke laag ...
veel coaten maar 1 kleur laag om de kosten lager te houden, maar dan kun je het net zo goed niet doen, omdat die ene laag niet echt beschermend is .
vraag dus eerst goed wat je krijgt voor je geld !
denk niet dat je voor 50 euro per velg klaar bent, banden demonteren, compleet stralen met de hand , grondlaag en minimaal 2 afwerklagen, tussen elke laag door een half uur de oven in, ophangen, afhangen en netjes inpakken tegen transportschade... en dan praten we nog niet over de kleur.... als jij een aparte kleur wil dan zullen die 4 velgen apart gedaan moeten worden, en tussendoor de spuitcabine en pistolen elke keer schoon maken ...
dan kom je niet ver met 200 euro
dan zullen ze ook compleet gestraald moeten worden tot op blank alu , grondlaag en minimaal 2 kleur lagen evt nog een blanke laag ...
veel coaten maar 1 kleur laag om de kosten lager te houden, maar dan kun je het net zo goed niet doen, omdat die ene laag niet echt beschermend is .
vraag dus eerst goed wat je krijgt voor je geld !
denk niet dat je voor 50 euro per velg klaar bent, banden demonteren, compleet stralen met de hand , grondlaag en minimaal 2 afwerklagen, tussen elke laag door een half uur de oven in, ophangen, afhangen en netjes inpakken tegen transportschade... en dan praten we nog niet over de kleur.... als jij een aparte kleur wil dan zullen die 4 velgen apart gedaan moeten worden, en tussendoor de spuitcabine en pistolen elke keer schoon maken ...
dan kom je niet ver met 200 euro