ja hallo!bart schreef:en nog een kleine 100 euro voor andere remleidingen............
We halen alles in de groothandel, niet bij custom atv shops

Niet nodig voor niet serieproductie maar misschien wel handig want A-armen moeten perfect spiegelbeeld zijn, verlies dat niet uit het oog. Vergeet ook kosten voor het poederlakken niet !Fré schreef:Mallen voor het lassen zijn niet nodig aangezien het niet over serieproductie gaat.

he fre breder gooien,kan je er een supermotard van makenFré schreef:k tnx zal er rekening mee houden, maar ik wil ook weer niet zooo breed gaan, anders kan ik niet meer zo makkelijk door smalle weggetjes
Bovendien zijn mijn reigers wel goed voor iets langere armen, maar ook weer niet te veel want dan zou ik waarschijnlijk teveel door mijn veren gaan.
Waar ik het haal dat mijn veren goed zijn voor iets langere a-armen:
1) ze zijn meer dan stijf genoeg, en de comp staat nu op low en ik bottom verre van uit. Alsook is mijn preload bijna volledig uitgedraaid.
2) ze zijn 2cm langer dan standaard veren
3) de veerweg is ook een cm of 2 groter

Fré schreef:Idd das waar, daarom is het goed dat we kunnen testen op ons eigen parcourtje met jumps die aan lage snelheid genomen worden.
Tegen 130km/h zal je nu wel niet zomaar door de balljoints gaan, want aan die snelheid rij je meestal gewoon op de baan (ik kan trouwens geen 130km/h), alhoewel, you never know!
Er zal zeker op gelet worden, maar aan de stevigheid van de ball-joints zelf kan ik niet veel doen, want die moeten aangekocht worden.
Kan je me vertellen hoe het kwam dat Chris dat voorhad? En waar het juist brak?