Dit ziet er toch wel ff iets anders uit niewaar?

Als deze persoon vaker gelast heeft... wil ik niet weten waar of wat. Als ik zo vroeger laste kreeg ik stuk pijp iniaccaloco schreef:Ik wil niet zeiken maar een alu las is net een rijtje dubbeltjes op z'n kant en hoeft vrijwel niet te worden nabewerkt.
[mg]http://www.weldingtipsandtricks.com/ima ... m-weld.jpg[/img]

Bovenste is tig en van uitzicht heel anders dan mig/mag maar met halfautomaat moet ge toch véél mooier kunnen lassen als dat.(Heb ook veel moeten oefeneniaccaloco schreef:Ik wil niet zeiken maar een alu las is net een rijtje dubbeltjes op z'n kant en hoeft vrijwel niet te worden nabewerkt.

Dat niet maar blok moet wel stevig hangen, het bepaald voor een groot stuk de stijfheid van de kader en daarmee ook de vervorming en uiteindelijk scheuren.mobydirk schreef:dus je leest het je moet er een rij dubbeltjes op lijmen dan ziet het er mooier uit

Weet ik , ik was maar wat de wijsneus aan het uithangenmobydirk schreef:dat begrijp ik zit maar te dollen

Opvoeren, turbo, NOS ook nog? Hoelang wil je het heel houden?shy fx schreef:Ik vind het altijd wel zonde om R1 blok in een Raptor te zien.
Persoonlijk vind ik het veel bruter om een grote cilinder te kopen met de hele mikmak wat er nog bij komt,
je kan je raptor tot 907cc opvoeren en dan heb je nog steeds 1 cilinder das toch veel bruterrr