Weet er iemand wat de snelste quad voor het moment is? In acceleratie en topsnelheid? Want dat zal niet per sé dezelfde zijn.
Wel als standaart uitvoering natuurlijk hé, dus geen aangepaste modellen.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, en misschien dat ik dan weet welke ik als volgend model moet kopen.
De mijne doet 0-120km/u in 5.18 seconden (volgens de fabrikant). Ik heb het nooit geprobeerd.
Ik denk trouwens dat een Raptor even snel of zelfs sneller is. Die is alleszins veel lichter maar heeft geen 4x4.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
k geloof dat de raptor en can am even snel zijn
maar eigenlijk is de raptor dan snelle rmaar die velriest tijd emt schakelen en de can am is automaat
maar ik vind een quad is pleziervoertuig dus moet je een schakel hebben automaat gaat vervele weet ik uit eigen ervaring
gasten, een quad is in de eerste plaats bedoelt om off-road te rijden ! Ook al rij je er mee op de weg, dan nog vind ik 100 km/u wel het maximum toelaatbare VEILIGE snelheid. Heb vroeger ook een raptor gehad en dat was absoluut ni doenbaar om daar meer dan 100 km/u mee te rijden. Trouwens, t'is overal 50 en 70 als maximum toegelaten snelheid. Soms ne keer 90, maar die wegen zijn zeldzaam aan het worden.
cyclonedriver schreef:gasten, een quad is in de eerste plaats bedoelt om off-road te rijden ! Ook al rij je er mee op de weg, dan nog vind ik 100 km/u wel het maximum toelaatbare VEILIGE snelheid. Heb vroeger ook een raptor gehad en dat was absoluut ni doenbaar om daar meer dan 100 km/u mee te rijden. Trouwens, t'is overal 50 en 70 als maximum toegelaten snelheid. Soms ne keer 90, maar die wegen zijn zeldzaam aan het worden.
In Nederland is de maximale snelheid buiten de bebouwde kom 80 km/h en op autowegen 100 km/h. Tenzij anders aangegeven natuurlijk.
In België mag je met een quad niet op de autoweg of autosnelweg. In praktijk mag je dus maximum 90km/u. Neemt niet weg dat deze thread gaat over de snelste quad.
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
Weet ik wel cyclonedriver, maar we blijven toch kinderen met hun speeltje hé. Ik denk dat iedereen wel eens "volle bak" wil gaan. De één doet dit gewoon op een meer verantwoorde manier dan de ander.
Blijkbaar is die raptor hier toch de nummer 1 in vele categorieën.
Dat die cam an zo goed was, wist ik niet.
In onderstaande link accelereren de twee modellen tegen elkaar. Het scheelt telkens niet veel. Ze zullen wel aan elkaar gewaagd zijn. http://www.youtube.com/watch?v=r6F5hN2- ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;